У нас вы можете посмотреть бесплатно “What Nike taught me about a sharp point” — Natalie Lam | D&AD Talks или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Why is Nike one of the world’s best marketers? Natalie Lam, Chief Creative Officer at Publicis Groupe Asia Pacific, Middle East and Africa, says it’s because they always have a “sharp point”. Here, in a highlight from her talk for D&AD Still Learning Live, Lam explains what that means. This talk took place as part of D&AD’s Still Learning Live event, which took place in London in September 2022. #dandadtalks #Nike #brandstrategy D&AD - Celebrating, inspiring, and nurturing creative excellence since 1962. www.dandad.org/ Instagram: / d_and_ad Twitter: / dandad Facebook: / dandaduk LinkedIn: / d&ad Pinterest: https://www.pinterest.co.uk/dandad/