• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

"Stakeholders vs. Shareholders": Haas faculty debate "Whom exactly should business serve?" скачать в хорошем качестве

"Stakeholders vs. Shareholders": Haas faculty debate "Whom exactly should business serve?" 14 years ago

Dean Rich Lyons

Haas School of Business

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: "Stakeholders vs. Shareholders": Haas faculty debate "Whom exactly should business serve?" в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно "Stakeholders vs. Shareholders": Haas faculty debate "Whom exactly should business serve?" или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон "Stakeholders vs. Shareholders": Haas faculty debate "Whom exactly should business serve?" в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



"Stakeholders vs. Shareholders": Haas faculty debate "Whom exactly should business serve?"

In this Oxford-style debate, Professors Ernesto Dal Bó and Dean Rich Lyons speak from the stakeholder point of view; Professors Hayne Leland and David Vogel champion shareholders. This is an Oxford-style debate for the purpose of academic learning. The faculty were assigned points of view that they may not necessarily agree with for the debate. These points should not be quoted or attributed to the faculty member in any way. (September 08, 2010) The University of California Berkeley Haas School of Business is one of the world's leading producers of new ideas and knowledge in all areas of business - which includes the distinction of having two of its faculty members receive the Nobel Prize in Economics over the past 15 years. The school offers six degree-granting programs. Its mission is to develop innovative business leaders - individuals who redefine how we do business by putting new ideas into action, and who do so responsibly. The school's distinctive culture is defined by four key principles - question the status quo; confidence without attitude; students always; and, beyond yourself. Visit our website at http://haas.berkeley.edu

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5