• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Should I Learn OpenGL or DirectX? скачать в хорошем качестве

Should I Learn OpenGL or DirectX? 11 years ago

Should I Learn OpenGL or DirectX

DirectX (Video Game Platform)

OpenGL (Standard)

OpenGL or DirectX

OpenGL (API)

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Should I Learn OpenGL or DirectX?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Should I Learn OpenGL or DirectX? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Should I Learn OpenGL or DirectX? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Should I Learn OpenGL or DirectX? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Should I Learn OpenGL or DirectX?

Should I learn OpenGL or DirectX? The competition between those 2D and 3D graphical programming interface is almost as bad as the Apple versus Microsoft wars. Apple won that one. Microsoft is doing a good job with DirectX. How many people do you know with a Microsoft phone? I could find more people with Blackberries. The latest version of DirectX has a unified development kit now, as well as a greater flexibility. OpenGL already lets people build good, interactive games on mobile devices, gaming consoles and personal computers. Windows DirectX is Windows compatible. OpenGL is faster than it, even on a Windows machine. Those trials were surprising, especially given that the OpenGL team had only been tweaking it to run on Windows for a few months. Whereas DirectX has had a decade to figure out how to run smoothly, efficiently and quickly on Windows. OpenGL has the advantage of being cross-platform. It runs on Sony, Android, Playstation, Xbox, Microsoft PCs and i-everything. And DirectX is proprietary. That means it costs more to learn, through Microsoft's classes. It means Microsoft hosts a lot of classes in addition to learning resources, because they want developers to create games in their API. It sounds like OpenGL is the clear winner. Not necessarily. OpenGL has security holes that are being filled slowly, though some of them are through Google's ANGLE project. That's always a risk with open source. Then again, proprietary systems didn't keep Target and Sony and other companies from losing millions of credit card numbers. If you go through a list of features like parametric curves and two sided lighting, OpenGL wins. And there are a few like motion blur where they are equal. In everything else, DirectX is inferior. So what are you going to do? I'm going to learn OpenGL, because that will lead to more job opportunities.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5