• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Miata 2.5 Swap | What You Need to Know! скачать в хорошем качестве

Miata 2.5 Swap | What You Need to Know! 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Miata 2.5 Swap | What You Need to Know!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Miata 2.5 Swap | What You Need to Know! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Miata 2.5 Swap | What You Need to Know! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Miata 2.5 Swap | What You Need to Know! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Miata 2.5 Swap | What You Need to Know!

Another Miata enters the shop with a very suspicious sound emanating from the engine. Well, since the motor is toast, let's swap it for a 2.5! Brandon discusses and shows you the steps and parts to swap from the 2.0 liter to a 2.5. Parts needed for the swap are listed below. Required parts list • Duratec (Mazda L) 2.5L motor (preferably Ford origin for better internals) • Wiring pigtail to VVT solenoid on the 2.5L motor (Ford WPT1251)* • VVT solenoid gasket from 2.5L valve cover (Ford BR3Z-6C535-B)* • Larger injectors (2.5L white-stripe injectors will work for a standard swap) • Balance shaft delete kit (massivespeedsystem MAEN'8647) • Timing tool kit for Duratec motors (for installing crank pulley) (massivespeedsystem MATO'8754) • Laser iridium spark plugs (NGK LTR5BI-13 if NA) • Serpentine belt 905K6 or 5060905) (for cars with AC) • Dipstick (Mazda PE07-10-450) • 2x diamond washers for crank assembly (Ford 1S7Z-6378-AA OR Mazda L3H5-11-407)** • Crank bolt - (Ford 1S7Z-6A340-AA OR Mazda LF01-11-406)** • 2x Cam bolt - (Ford CV6Z-6279-A OR Mazda L568-12-428)** • 2x Diamond washers for cam (FORD 6M8Z-6278-A OR MAZDA L3K9-12- 429)** • Tube of RTV/liquid gasket Kits available at www.arhindrichs.com/store *Not necessary to order if it comes with the 2.5L. Refer to section 2. **One-time use part. Do not reuse. Additional helpful part numbers • Exhaust studs on head (Mazda LFE2-10-104) • Header-to-midpipe studs (Mazda L3M7-40-584) • Alternate front engine cover which does not require modification for belt clearance (Mazda LAW-10-500) • Alternate block breather which does not require modification for intake manifold clearance (Ford 4L5Z-6A785-AA) • Alternate head bolts from EcoBoost motor (Ford AG9Z-6065-A) • MazdaSpeed valve springs (Mazda L3K9-12-125) • 34mm VVT solenoid - 6M8Z6M280AA (OEM 2.0L or earlier 2.5L motors) • 34mm VVT gasket - 5M8Z6584AA (OEM 2.0L or earlier 2.5L motors) • 30mm VVT diameter solenoid - CJ5Z6M280A (later model 2.5L motors) • 30mm VVT gasket - BR3Z6C535B (later model 2.5L motors) List of OEM coolant system part numbers: • NE51-61-24X Short fat upright hose behind head • LFG2-15-18Y Hose & pipe assembly from thermostat to radiator • LFG1-15-184A Upper radiator degas to reservoir hose • LFG1-15-381B Larger hose from radiator to reservoir • NE51-61-2EX Longer heater hose • NE51-61-2EY Shorter heater hose • LFG1-15-18XC Hose & pipe assembly from radiator to rear of engine, includes throttle body hose • LFY1 15 0D0 Cide of head to reservoir hose • LFE2-15-260A Hose under intake manifold • LFE2-15-169 Rear water outlet gasket • NE51-61-24YA Heater pipe to coolant tree hose • LFG2-15-536 thermostat to coolant tree (without oil cooler) • intake manifold runner (may be ported to match 2.5L head). • EGR valve & rear coolant outlet 4. Upgrades & maintenance to consider "while you're in there" • Rear main seal • Front main seal • Valve cover gasket • Replace starter • Clean/upgrade intake manifold • Clutch/flywheel • Upgraded block breather • Motor mounts • EGR delete • Cams • Radiator • Header/full exhaust • Oil cooler • Turbo/supercharger system • Catch can • Heat shielding transmission tunnel, engine bay, exhaust components, etc. • LFE3-15-54YB Thermostat to oil cooler (with oil cooler) • LFE2-15-536B Oil cooler to coolant tree (with oil cooler) • L309-15-271 Pipe above thermostat assy, pressed into block 3. Parts needed from NC 2.0L • oil pan • oil pressure switch on oil filter perch (green) • valve cover • crank pulley • fuel rail • intake manifold • pulleys & tensioner • accessories • intake manifold runner (may be ported to match 2.5L head). • EGR valve & rear coolant outlet 4. Upgrades & maintenance to consider "while you're in there" • Rear main seal • Front main seal • Valve cover gasket • Replace starter • Clean/upgrade intake manifold • Clutch/flywheel • Upgraded block breather • Motor mounts • EGR delete • Cams • Radiator • Header/full exhaust • Oil cooler • Turbo/supercharger system • Catch can • Heat shielding transmission tunnel, engine bay, exhaust components, etc. support our channel - hats and T-shirts available at www.uwrenchaz.com/merchandise music from epidemicsound.com Foxtrot - by Tigerblood Jewel Undertaker (Instrumental Version) - by Torii Wolf Brick Wall - by Divorce Applause Tired of Trying (Instrumental Version) - by Red Revision

Comments
  • Turbo v Supercharged v ITB: DRAG RACE 2 года назад
    Turbo v Supercharged v ITB: DRAG RACE
    Опубликовано: 2 года назад
  • Анатомия миаты 1990 - 1993 (NA6) 3 года назад
    Анатомия миаты 1990 - 1993 (NA6)
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to 2.5L swap your NC Miata - long play 1 год назад
    How to 2.5L swap your NC Miata - long play
    Опубликовано: 1 год назад
  • ROTARY! Mazda Rx-8 13B Renesis JUNK Engine Teardown. Series 1 6-Port Disassembly. Is It All SCRAP? 1 год назад
    ROTARY! Mazda Rx-8 13B Renesis JUNK Engine Teardown. Series 1 6-Port Disassembly. Is It All SCRAP?
    Опубликовано: 1 год назад
  • 2.5L Turbo Mazdaspeed NC Miata! Beyond OEM+ 3 месяца назад
    2.5L Turbo Mazdaspeed NC Miata! Beyond OEM+
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Timing The Mazda/Ford 2.0/2.3/2.5 Engines. Part 2 - What Can Go Wrong 8 лет назад
    Timing The Mazda/Ford 2.0/2.3/2.5 Engines. Part 2 - What Can Go Wrong
    Опубликовано: 8 лет назад
  • NC Miata | Full Free Flowing Exhaust That's NOT Obnoxious 1 год назад
    NC Miata | Full Free Flowing Exhaust That's NOT Obnoxious
    Опубликовано: 1 год назад
  • MGB Roadster - MX5 1.8 VVT Engine Swap and More Lightweight Modifications LE50 V8 More Power 11 месяцев назад
    MGB Roadster - MX5 1.8 VVT Engine Swap and More Lightweight Modifications LE50 V8 More Power
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Владельцы NC Miata и Honda S2000 меняются автомобилями | Что лучше!? при участии TheTopher 12 дней назад
    Владельцы NC Miata и Honda S2000 меняются автомобилями | Что лучше!? при участии TheTopher
    Опубликовано: 12 дней назад
  • NC MX5 Engine Removal  **DETAILED ** 2 года назад
    NC MX5 Engine Removal **DETAILED **
    Опубликовано: 2 года назад
  • MIATA ENGINE SWAP SHOWDOWN! - Honda 2.4L VS Mazda 2.5L 1 год назад
    MIATA ENGINE SWAP SHOWDOWN! - Honda 2.4L VS Mazda 2.5L
    Опубликовано: 1 год назад
  • Какие детали я выбрал для сборки кованого двигателя Miata объемом 1,6 л мощностью 500 л. с.? 2 года назад
    Какие детали я выбрал для сборки кованого двигателя Miata объемом 1,6 л мощностью 500 л. с.?
    Опубликовано: 2 года назад
  • 90-93 Mazda Miata Mx5 1.6L B6-DOHC 192K Mile Complete Engine Teardown 1 год назад
    90-93 Mazda Miata Mx5 1.6L B6-DOHC 192K Mile Complete Engine Teardown
    Опубликовано: 1 год назад
  • Building a Cammed 2.5 NC Miata in 7 Minutes 5 лет назад
    Building a Cammed 2.5 NC Miata in 7 Minutes
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Assembling a 500HP Miata Engine From The Bare Block, ASMR Style. 2 года назад
    Assembling a 500HP Miata Engine From The Bare Block, ASMR Style.
    Опубликовано: 2 года назад
  • Mazda Miata Valve Lash Adjustment How-To 1 год назад
    Mazda Miata Valve Lash Adjustment How-To
    Опубликовано: 1 год назад
  • ND Miata Skyactiv engine teardown 1 год назад
    ND Miata Skyactiv engine teardown
    Опубликовано: 1 год назад
  • Shops Wasted THOUSANDS Trying To Fix This Miata, and FAILED. 2 Year Saga FINALLY OVER! 7 месяцев назад
    Shops Wasted THOUSANDS Trying To Fix This Miata, and FAILED. 2 Year Saga FINALLY OVER!
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • NC v2.0: Dropping the engine! It's easy. 5 лет назад
    NC v2.0: Dropping the engine! It's easy.
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Completely Disassembling a Mazda 2.0 Duratec MZR Engine! 5 лет назад
    Completely Disassembling a Mazda 2.0 Duratec MZR Engine!
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5