У нас вы можете посмотреть бесплатно Wireshark for Helpdesk Analysts - Troubleshooting a User's Website Issue или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video I explain some simple troubleshooting steps that a helpdesk analyst can use to troubleshoot network connectivity issues. Using Wireshark to troubleshoot user support tickets is a great way to start learning about networking and work towards a full-time role in the field. We cover two simple connectivity issues and how to use Wireshark to spot them. We also cover basic questions you should be asking every user who opens a ticket for network problems. Useful videos: How to take a capture in Wireshark: • How to Capture Traffic in Wireshark