• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [ скачать в хорошем качестве

Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [ 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [ в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [ или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [ в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Not BIllet? | 4G63 Evo IX Time Attack Upgrades [

Even when budget is not a limiting factor, why might a team choose to use a factory block over an aftermarket billet one in a Time Attack build? With a 2.2L stroker 4G63 MIVEC build featuring a custom billet crank, rod and pistons, Benjamin Perry of Benchmark Solutions explains why a billet block was not a consideration for this build along with covering some of the upgrades the Global Aircraft Services Mitsubishi Evo 9 has seen in order to remain competitive in the ever-popular Open Class as the World Time Attack Challenge. Controlled by an EMtron KV8 and MoTeC PDM15 the electronics package has seen some upgrades before this event including the addition of more sensors to enable more data and refinement in the setup of the car for driver Nathan Morcom, a major suspension overhaul and a turbocharger upgrade to the BorgWarner 9280. Transmission wise this Evo 9 is running a bolt-on Hollinger MFE9 with their paddle-shift kit which is controlled by the EMtron KV8 ECU and a MoTeC Mitsubishi Diff Controller (MDC) for the central differential torque split which is calculated by speed, pressure, G-forces and driver inputs. TIME STAMPS: 0:00 - Benchmark Solutions 1:18 - Improvements 1:45 - Engine Upgrades 2:25 - Why Not A Billet Block? 3:25 - Power and Boost 4:28 - BorgWarner 9280 Turbocharger 5:54 - Compressor Surge 6:54 - Electronics 7:36 - PDM Usage 8:12 - Data Logging & Sensors 9:34 - Suspension Sensors 10:27 - Transmission 11:08 - Center Differential Control 11:46 - Want To Learn More? Want to learn how to tune EFI? Start here instantly, and for free: https://bit.ly/EngineTuningFree Website: https://www.hpacademy.com Contact: [email protected] Merch shop: https://bit.ly/MerchHPA #highperformanceacademy #learntotune #enginebuilding101 #dontletthesmokeout #wiring101 #benchmarksolutions

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5