У нас вы можете посмотреть бесплатно Research Into Action: Marketing Alcohol and Vapor Products to Youth или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
CADCA invited Dr. Alisa Padon to discuss her recent articles, “Alcohol brand use of youth-appealing advertising and consumption by youth and adults”, published in Journal of Public Health Research in 2018, and “A Randomized Trial of the Effect of Youth Appealing E-Cigarette Advertising on the Susceptibility to Use E-Cigarettes Among Youth”, published in Nicotine & Tobacco Research in 2017. Dr. Padon discussed the findings regarding the effect of content appealing to youth found in alcohol and e-cigarette brands’ advertising.