У нас вы можете посмотреть бесплатно Rules for creating a highpoly for Sub-D или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The goal of this video is to show common mechanics of creating high poly, stitching cylinders, cutting holes, setting up saports. To tell about the difference between Sub-D, ZBrush and CAD, chamfer thickness, use of bevel modifier and other useful information that you can use in your work. All contacts with me: https://linktr.ee/vogolyuk My computer: Processor: AMD Ryzen 7 5700x Video card: Nvidia RTX 4070 RAM: 32gb Microphone: Fifine k669 Timecodes: 00:00:00 - Goodbye 00:01:07 - Ways to create a high poly model 00:02:49 - Rules for a good high poly model 00:04:35 - About Sapport edgies. 00:12:46 - How much to give to the support side 00:19:37 - Matcaps 00:21:17 - Ways to connect two meshes 00:25:02 - Stars 00:28:14 - Continued on connecting meshes. 00:30:58 - The difference between Sub-D, ZBrush and CAD. 00:37:58 - Creating a low poly from high poly after subdiv. 00:40:17 - Creating rounded shapes correctly 00:43:26 - Stitching cylindrical shapes 00:50:06 - Floaters 00:54:48 - Material ID 00:56:15 - Point modeling 00:59:07 - A little more about Bevel. 01:04:19 - Addons for modeling under Sub-D 01:04:53 - Greetings Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)