• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The SIFT Test - Part 2 скачать в хорошем качестве

The SIFT Test - Part 2 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The SIFT Test - Part 2
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The SIFT Test - Part 2 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The SIFT Test - Part 2 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The SIFT Test - Part 2 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The SIFT Test - Part 2

Welcome back to Helicopter Lessons in 10 Minutes or Less! I'm Jacob and this video is Part 2 of my SIFT Prep series outlining Modules 5-7. If you missed Part 1, check it out here (   • The SIFT Test - Part 1  ). If you're enjoying the videos so far be sure to hit like, subscribe, and leave a comment below! SIFT Study Material: SIFT Study Guide (used in video): https://amzn.to/34twOcx Aegis Complete SIFT Study Guide: https://amzn.to/3uJyNnP Momentrix SIFT Study Guide: https://amzn.to/2RQiUyu Rotorcraft Flying Handbook: https://amzn.to/3c4WQqq Also check out my Helicopter Fundamentals eBook: iBooks: http://itunes.apple.com/us/book/id144... Kobo: https://www.kobo.com/us/en/ebook/heli... Module 5 covers Reading Comprehension. This section gives 30 minutes to answer 20 questions. The purpose of this section is to see how well you can understand a topic as well as the critical details from a paragraph. Just like if you were to receive a mission order, you should be able to read and understand what the mission is and the who, what, where, when, & why questions. Looking at the practice test, question 4 asked what you can infer from the paragraph. Ultimately A sounds the most reasonable and best sums up the paragraph because it is specific and applies to the main topic. Other questions in this section ask you to infer word meanings based on paragraph samples. You may also have to draw conclusions and determine cause and effect for questions. Practice these as much as possible to get the best score. Module 6 addresses Math Skills. You'll have 40 minutes to answer a Variable amount of questions. No calculator is allowed so knock off the rust on your paper math skills. There is no set number of questions because the section tends to repeat areas you are weak on to properly determine where you stand. This sections covers everything from integers, decimals, addition, subtraction, multiplication, division, exponents, factors, fractions, percentages, algebraic functions, linear equations, word problems, geometry, pythagorean theorem, and more. Too many to outline each in this video. But don't let this section discourage you. Get the study guides and practice, practice, practice. Module 7 is the final module that covers Mechanical Comprehension. You'll have 15 minutes to answer a Variable amount of questions. Much like the last section, there is no set number of questions but the test will keep giving questions to get an adequate assessment of your skills. The goal of this section is to see how well you can predict what will happen in a mechanical system. The first few questions in this test bank ask you to judge distances and times by converting information given. You'll see this section also has diagrams asking you to interpret velocities and angular velocities. The section also focuses on springs, gears, pulleys, Newton's laws of motion, hydraulics, changes to volume, and more. Get the study guides and practice the different types of questions. The test generally takes 2.5 to 3 hours to complete. For scoring, the Army hasn't disclosed how it weighs each sections but outlines the range of scores. The test is meant to be compensatory in that if you do well in 1 section it can compensate for lower scores in other sections. That said the scores range from 20 to 80 points. Minimum passing is 40. The average is 50. No score guarantees you'll get accepted into flight school. But the selection board weighs everything and so the higher the score, the better your odds. Based on scores submitted by viewers of this channel, scores in the 60's range seem to have a high pickup rate for selection. Make sure to check out the test prep book links above. Remember, if you want to take this exam seriously and pass the first time, go through as many test prep books as you can as many times as you can so that nothing surprises you on the real test. Be sure to check out Part 3 next. Thanks for watching. As always, safe flying.

Comments
  • The SIFT Test - Part 3 4 года назад
    The SIFT Test - Part 3
    Опубликовано: 4 года назад
  • The SIFT Test - Part 1 4 года назад
    The SIFT Test - Part 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • Becoming an Army Aviator 6 лет назад
    Becoming an Army Aviator
    Опубликовано: 6 лет назад
  • SIFT Army Aviation Math Practice Test 3 года назад
    SIFT Army Aviation Math Practice Test
    Опубликовано: 3 года назад
  • Retreating Blade Stall/VNE in Helicopters 7 лет назад
    Retreating Blade Stall/VNE in Helicopters
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Заявление Бабарико вызвало скандал: подробности / Лукашенко жалуется: что случилось 1 день назад
    Заявление Бабарико вызвало скандал: подробности / Лукашенко жалуется: что случилось
    Опубликовано: 1 день назад
  • Advancing Blade Compressibility in Helicopters 6 лет назад
    Advancing Blade Compressibility in Helicopters
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Что я спрашивал на собеседовании на должность инженер проектировщик АСУТП 4 дня назад
    Что я спрашивал на собеседовании на должность инженер проектировщик АСУТП
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Becoming an Army Aviator
    Becoming an Army Aviator
    Опубликовано:
  • You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37) 3 года назад
    You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37)
    Опубликовано: 3 года назад
  • I Tried US Army Flight School: It Broke Me 4 месяца назад
    I Tried US Army Flight School: It Broke Me
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Учебное пособие по секстанту: ошибки и исправления 6 лет назад
    Учебное пособие по секстанту: ошибки и исправления
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Types of Drag in Helicopters 7 лет назад
    Types of Drag in Helicopters
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Почему это самая опасная схема соединения светодиодов. По науке. 1 день назад
    Почему это самая опасная схема соединения светодиодов. По науке.
    Опубликовано: 1 день назад
  • #CGHowTo Loss of Tail Rotor Control (4 of 4) 3 года назад
    #CGHowTo Loss of Tail Rotor Control (4 of 4)
    Опубликовано: 3 года назад
  • РОССИЯ НЕ МОЖЕТ ОТПРАВЛЯТЬ ЛЮДЕЙ В КОСМОС / 3I/АТЛАС МОЖНО ДОГНАТЬ? Владимир Сурдин 1 день назад
    РОССИЯ НЕ МОЖЕТ ОТПРАВЛЯТЬ ЛЮДЕЙ В КОСМОС / 3I/АТЛАС МОЖНО ДОГНАТЬ? Владимир Сурдин
    Опубликовано: 1 день назад
  • Transverse Flow Effect in Helicopters 8 лет назад
    Transverse Flow Effect in Helicopters
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Легко читаемые схемы захода на посадку по приборам | Учебное пособие по схемам захода на посадку ... 4 года назад
    Легко читаемые схемы захода на посадку по приборам | Учебное пособие по схемам захода на посадку ...
    Опубликовано: 4 года назад
  • The scariest thing you learn in Electrical Engineering | The Smith Chart 2 года назад
    The scariest thing you learn in Electrical Engineering | The Smith Chart
    Опубликовано: 2 года назад
  • Crucial Speeds Every Helicopter Pilot Should Know 7 лет назад
    Crucial Speeds Every Helicopter Pilot Should Know
    Опубликовано: 7 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5