У нас вы можете посмотреть бесплатно Finding the Fun in FPS Campaigns или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
🔴 Get bonus content by supporting Game Maker’s Toolkit - https://gamemakerstoolkit.com/support/ 🔴 2016 gave us two amazing first person shooters: Doom and Titanfall 2. In this video, I look at how these two games found different ways to bring the fun back to FPS campaigns. Recommended Viewing / Reading: Noclip: "DOOM Resurrected Documentary" • DOOM Documentary: Part 1 - To Hell & Back Michel Sabbagh: "Analyzing Doom’s design elements and nuances" https://michelsabbagh.wordpress.com/2... Turbo Button: "Titanfall 2 - Mobility and Momentum" • Titanfall 2 - Mobility and Momentum Games shown in this episode (in order of appearance): DOOM (id Software, 1993) Call of Duty: Infinite Warfare (Infinity Ward, 2016) Battlefield 1 (EA DICE, 2016) Battlefield Hardline (Visceral Games, 2015) DOOM (id Software, 2016) Titanfall 2 (Respawn Entertainment, 2016) Battlefield 4 (EA DICE, 2013) Grand Theft Auto IV (Rockstar North, 2008) Vanquish (PlatinumGames, 2010) Call of Duty 4: Modern Warfare (Infinity Ward, 2007) Music used in this episode: Rooftop Paradise (Tharsis, Atomnation) Half Age (Tharsis, Atomnation) Rooftop Paradise (Tharsis, Atomnation) https://atomnation.bandcamp.com/album... Contribute translated subtitles - https://amara.org/v/C3BFL/