• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Call Center Empathy Training: How to Do It Right скачать в хорошем качестве

Call Center Empathy Training: How to Do It Right 3 years ago

video

sharing

camera phone

video phone

free

upload

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Call Center Empathy Training: How to Do It Right
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Call Center Empathy Training: How to Do It Right в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Call Center Empathy Training: How to Do It Right или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Call Center Empathy Training: How to Do It Right в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Call Center Empathy Training: How to Do It Right

Let’s dive deeper into empathy training for agents and why it is so important in terms of managing the call and managing the customer contact. Bruce thinks it’s oftentimes overlooked and combined with proper coaching, it will significantly improve the communication outcome. Access the full podcast episode here: https://nobelbiz.com/benchmarking-and... _____________________________________________________________________________ We would love for you to join the discussion in the comment section below 👇🏻, and let us know what you thought about this episode. Hit subscribe 🖱️ to be the first one to find out about the upcoming episodes of the FIRST CONTACT series. — FIRST CONTACT: Stories of the Call Center is the place where untold stories from unsung heroes of the contact center world become heard. Leaders of the industry gather for a conversation with our host Christian Montes to talk about success and failure, about business and people, tips and debates that can help you in day-to-day life. More on our FIRSTCONTACT Podcast: https://nobelbiz.com/first-contact-po... _____________________________________________________________________________ NobelBiz Inc. is an industry-leading provider of contact center software solutions from their patented carrier of carriers network to their new, innovative, and fully remote omnichannel contact center solution. Their network guarantees crystal clear voice quality and 100% uptime. More on our carrier network: https://nobelbiz.com/technology/voice/ Our novel NobelBiz OMNI+ omnichannel contact center solution makes sure agents can seamlessly switch between Twitter and voice, or any channel, with a simple click. Their support and engineers are always ready to guarantee full compliance and attestation solutions. More on our omnichannel solution: https://nobelbiz.com/technology/omni-... _____________________________________________________________________________ Website: https://www.nobelbiz.com Linkedin:   / nobelbiz-inc-   Facebook:   / nobelbizinc   Twitter:   / nobelbiz   #telco #telecom #empathy #coaching #omnichannel #nobelbiz

Comments
  • Customer Service English: Calming Frustrated Customers 2 years ago
    Customer Service English: Calming Frustrated Customers
    Опубликовано: 2 years ago
    162181
  • Lost Parcel Mock Call Sample 2 years ago
    Lost Parcel Mock Call Sample
    Опубликовано: 2 years ago
    891859
  • Secrets To Mastering Cold Calling 1 year ago
    Secrets To Mastering Cold Calling
    Опубликовано: 1 year ago
    688469
  • How to Empathize in Call Center Customer Service | Scripts, Mock Calls 2 years ago
    How to Empathize in Call Center Customer Service | Scripts, Mock Calls
    Опубликовано: 2 years ago
    193453
  • Elevate Your Phone Customer Service - Essential English Phrases 1 year ago
    Elevate Your Phone Customer Service - Essential English Phrases
    Опубликовано: 1 year ago
    39903
  • Ставлю 100к на будущее игр: что взорвёт индустрию к 2027 1 day ago
    Ставлю 100к на будущее игр: что взорвёт индустрию к 2027
    Опубликовано: 1 day ago
    572272
  • Eliminates All Negative Energy, Tibetan Healing Flute, Increases Mental Strength 8 months ago
    Eliminates All Negative Energy, Tibetan Healing Flute, Increases Mental Strength
    Опубликовано: 8 months ago
    6061347
  • Psychologist On How To Be More Empathic | Empathetic 3 years ago
    Psychologist On How To Be More Empathic | Empathetic
    Опубликовано: 3 years ago
    134073
  • How to Build a People First Contact Center That Actually Reduces Turnover 3 weeks ago
    How to Build a People First Contact Center That Actually Reduces Turnover
    Опубликовано: 3 weeks ago
    13
  • Bad vs Great Customer Service | Scenarios with Explanation 2 years ago
    Bad vs Great Customer Service | Scenarios with Explanation
    Опубликовано: 2 years ago
    191944

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS