• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander скачать в хорошем качестве

Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Sprint Booster vs Banks Pedal Monster /Pedal Box/Fukin Tuning/ Throttle Controllers/ Pedal Commander

Alright, so I’ve been asked hundreds of times to put a Sprint Booster and COPY CAT Throttle controllers side by side to show the real difference. Luckily for me, a frustrated customer wanted to upgrade to a Sprint Booster, so I made him a deal. 😊 After seeing the Pedal Commander in person, I’ve gotta say — I was honestly shocked that anyone would buy this thing over a Sprint Booster. Since I’ve spent years working with Sprint Booster products, I figured I’d throw together a quick comparison and share what I know. Now, let’s be real — facts are facts. What I’m saying isn’t just opinion, it’s based on real results and firsthand experience. Don’t fall for the flashy Facebook ads or those overproduced YouTube videos that make everything look perfect. The choice is yours — but here’s the truth. When it comes to throttle controllers, you can buy the best, or you can settle for something that looks good in an ad. Sprint Booster actually won the SEMA Award for Best New Product — real recognition for performance and innovation. Pedal Commander? Yeah, they got an award too… but it was for their packaging, not for what’s inside. Think about that. So at the end of the day, you can go with what looks nice in a box, or you can go with what actually performs. Your call. 👍🏼 UPDATE: The Banks Throttle Monster: A Case Study in Overhyped Design I’ve been asked countless times about the Banks Throttle Monster, so let’s get right into it. This device might be one of the worst offenders in the aftermarket throttle controller world. Not only are many of its “selling features” completely pointless — I still can’t wrap my head around why anyone needs Bluetooth for their gas pedal (what’s next, Bluetooth windshield wipers?) — but they actually market one of these features as a safety benefit. Spoiler alert: it’s not protecting you — it’s protecting them from their own poor design. Let’s dive in. How Throttles Used to Work Back when cars were cable-driven, you had a 1:1 ratio between your gas pedal and the throttle blade. You pressed the pedal halfway down, and the throttle blade opened halfway. Simple, predictable, mechanical. And when you put the car in reverse — was there a separate throttle cable for that? Of course not. So why does this device suddenly need a reverse lockout feature? Think about that for a second. The “Wow” Factor — and the Real Problem If all you want is a 1:1 throttle response, there should be no need to disable anything when you shift into reverse. But here’s the catch: these devices aren’t giving you true 1:1 control. When you tap the pedal 10%, the Throttle Monster might command 30% throttle. That exaggerated response gives you that initial “Wow!” moment — your vehicle suddenly feels like it has a burst of power. But here’s the downside: You lose pedal travel, and it becomes dangerous in low-speed or reverse situations. That’s why they had to add a reverse lockout feature — not for your safety, but because the design itself could cause accidents if left active in reverse. The Red Flags This “safety” feature is really just a band-aid over a design flaw. If the product were truly safe and properly engineered, there’d be no need for such a lockout in the first place. And that’s before we even get into gimmicks like “ECO Mode” — which somehow makes your vehicle slower — or the infamous Bluetooth connection that adds zero real value. At the end of the day, the Banks Throttle Monster isn’t enhancing performance; it’s compensating for poor design choices with marketing spin. Final Thoughts If you want a true, linear throttle feel, you don’t need a gadget doing math behind your pedal. You just need proper calibration — not Bluetooth, not ECO Mode, and definitely not a “reverse lockout” to save you from your own throttle controller. Sometimes the simplest design is still the best one. Sprint Booster has only been the BEST since it was invented over 25 years ago :)

Comments
  • Gale Banks Exposes Pedal Commander | Fact Check 1 год назад
    Gale Banks Exposes Pedal Commander | Fact Check
    Опубликовано: 1 год назад
  • Watch PedalMonster DESTROY all other throttle boosters! 4 года назад
    Watch PedalMonster DESTROY all other throttle boosters!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Немного магии и Камаро 87 года снова в строю! Финал оживления! 17 часов назад
    Немного магии и Камаро 87 года снова в строю! Финал оживления!
    Опубликовано: 17 часов назад
  • Воруй деньги РФ и беги 8 часов назад
    Воруй деньги РФ и беги
    Опубликовано: 8 часов назад
  • PedalBox Vs Pedal Commander - which is better? 4 года назад
    PedalBox Vs Pedal Commander - which is better?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Советский против японского. Какой Штангенциркуль лучше? 21 час назад
    Советский против японского. Какой Штангенциркуль лучше?
    Опубликовано: 21 час назад
  • Installing the Sprint Booster V3 in my Saturn Sky 6 лет назад
    Installing the Sprint Booster V3 in my Saturn Sky
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Можно ли ставить светодиодные bi-led линзы в фары? Отношение ГИБДД и как узаконить 1 год назад
    Можно ли ставить светодиодные bi-led линзы в фары? Отношение ГИБДД и как узаконить
    Опубликовано: 1 год назад
  • Трамп, нефть и газ: кто платит за кризис Европы | Михаил Хазин 16 часов назад
    Трамп, нефть и газ: кто платит за кризис Европы | Михаил Хазин
    Опубликовано: 16 часов назад
  • Audi A4 B8 - контроллер дроссельной заслонки Sprint Booster - распаковка, принцип работы, установ... 5 лет назад
    Audi A4 B8 - контроллер дроссельной заслонки Sprint Booster - распаковка, принцип работы, установ...
    Опубликовано: 5 лет назад
  • The Thing All Modern Cars are Missing 6 лет назад
    The Thing All Modern Cars are Missing
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Tacoma Sprint Booster V3 Power Converter (2005-2019) Review & Install 6 лет назад
    Tacoma Sprint Booster V3 Power Converter (2005-2019) Review & Install
    Опубликовано: 6 лет назад
  • ОТМЕНЯЮТ ОГРАНИЧЕНИЕ СКОРОСТИ: новые безлимитные дороги, ПОВЫШЕНИЕ налога на ТС, новые ШТРАФЫ 2025 12 дней назад
    ОТМЕНЯЮТ ОГРАНИЧЕНИЕ СКОРОСТИ: новые безлимитные дороги, ПОВЫШЕНИЕ налога на ТС, новые ШТРАФЫ 2025
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Информационная инфляция: конец эпохи знаний 3 дня назад
    Информационная инфляция: конец эпохи знаний
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Banks PedalMonster throttle booster review by a skeptic 4 года назад
    Banks PedalMonster throttle booster review by a skeptic
    Опубликовано: 4 года назад
  • Pedal Booster | migliorare prestazioni motore | motore aspirato car tuning | lag acceleratore 3 года назад
    Pedal Booster | migliorare prestazioni motore | motore aspirato car tuning | lag acceleratore
    Опубликовано: 3 года назад
  • 27 Полезных автохитростей для всех водителей 3 дня назад
    27 Полезных автохитростей для всех водителей
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 7 дней назад
    "Работать как НЕМЕЦ не хочет НИКТО!" - представитель АвтоВАЗа ОБВИНИЛ весь народ. Скандал года
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Полный привод EVO vs STI vs GTR – как создать ЛУЧШЕЕ и ВСЕ ПОТЕРЯТЬ | Mitsubishi vs Subaru vs Nissan 1 день назад
    Полный привод EVO vs STI vs GTR – как создать ЛУЧШЕЕ и ВСЕ ПОТЕРЯТЬ | Mitsubishi vs Subaru vs Nissan
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5