У нас вы можете посмотреть бесплатно Godot Third Person Control - Animation Blend или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, I use an AnimationTree to blend the 3D character's animations according to the player movement. The whole animation system consists of "aiming" state with 8 directional strafing, "not aiming" state having blend among idle walk run animations, and a OneShot roll animation which overrides all the animations. The "aiming" and "not aiming" states also have smooth transition between them. Project Link: https://godotengine.org/asset-library... Support me: / jrouddro Next Video: • Godot Third Person Control - Using Linear ... Previous Video: • Godot Third Person Control - Movement, Smo... Full Playlist: • Godot Third Person Control Godot Engine: https://godotengine.org/ I'm going to make more of these project related videos on my channel. Subscribe and follow me for my upcoming videos. Facebook → / jrouddro Twitter → / jrouddro Reddit → / johnnyrouddro Timestamps: Intro: (0:00) Design: (0:10) AnimationPlayer: (1:27) AnimationTree - Strafing/BlendSpace2D: (1:55) AnimationTree - Free Movement/Blend3: (3:55) AnimationTree - Roll/OneShot: (5:00) Code - Aiming/Strafing: (5:40) Code - Not Aiming/Free Movement: (9:30) UI - HUD: (10:26) End: (10:50)