• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen) скачать в хорошем качестве

How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen) 2 месяца назад

dynojet

dynojet research

autotune

autotune pro

what is wideband

windeband o2 sensor

does my bike need wideband

basic vs pro

hd

harley

harley-davidson

harley davidson

motorcycle

how to tune

how to tune my bike

how to tune my motorcycle

tuning tutorial

best tuner for my bike

best tuner for my motorcycle

power vision

auto tune

air fuel ratio

powervision

power

vision

pv3

pv4

power vision 3

power vision 4

power commander

dyno tuning

road glide

dyno tune

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Dyno Tune a Harley-Davidson in 30 Minutes | Tuning Link Tutorial (feat. Russ Fullen)

Join Dynojet Research's Russ Fullen for an in-depth tutorial on Tuning Link. This comprehensive guide is tailored to help you achieve more accurate, faster, and simpler tunes, ultimately leading to increased efficiency and profitability in your shop, and delivering the best possible calibrations to your customers. In this tutorial, Russ will walk you through the entire Tuning Link process within the Dynojet Power Core Software Suite's C3 Tuning Software. Tuning Link is a patented technology that automates EFI tuning operations, initially focusing on VE tuning for Harley-Davidson motorcycles, by matching measured wideband O2 AFR or Lambda values to the commanded fueling from the ECU tables. What You'll Learn & Experience: ECU Read & Preparation: Witness the automatic reading and setup of your ECU's calibration for Tuning Link data acquisition. Wideband AFR Source Selection: Choose between the Dual AutoTune or the DynoWare RT wideband module for precise data acquisition. Ignition Cycling: Understand the importance of cycling the ignition switch for 10-15 seconds to ensure proper resets. Warm-Up Mode: Learn why Tuning Link prevents data collection below 180°F (82°C) to avoid erroneous warm-up AFR/Lambda readings. Optimizing Settings: Explore recommended settings for Minimum/Maximum Wideband AFR, Manifold Absolute Pressure (MAP), Engine Temperature, RPM, and Coast Down Brake Duty. Russ emphasizes limiting max adjustment to 15% in a single session to maintain accuracy and prevent overshoot. Data Gathering Techniques: Master the various tuning modes: *Free Tune: Ideal for low load, idle, and hard-to-hit areas, often used in neutral or lower gears with brake percentage mode. *Steady State: Holds a target cell until desired hit counts are met, perfect for fine-tuning low-load cruising areas. *Roll-On: Dynamometer-controlled acceleration through cells from an RPM target, excellent for tuning acceleration-related map areas. Real-time Monitoring: Utilize the Percent Error Table to track tuning progress, with cells changing color to indicate if the desired AFR target has been met. Cylinder and AFR Channel Association: Configure which cylinders are assigned to specific AFR channels for accurate twin-zone mapping. Post-Correction Review: Learn to review the calculated corrections and perform manual cell blending to perfect your tune, as human interaction remains a vital component of the tuning process. Cell Trace: Enable Cell Trace from the View ribbon to visually track TPS and RPM in real-time on your tuning table. Tuning Link assists you by controlling the ECU tune and data gathering across a wide range of operating conditions, ensuring sufficient, high-integrity data is acquired, corrections are developed, and updated calibrations are managed for flashing to the ECU. Don't miss out on this opportunity to revolutionize your tuning workflow. Watch now and elevate your dyno tuning skills with Russ Fullen and Dynojet's Power Core Software! 🔥 Now you've started your two wheel journey, get your ride optimized! ➡️ https://www.dynojet.com 🔔 Subscribe for more tips just like this: https://www.youtube.com/user/DynojetR... THINGS YOU NEED TO KNOW =============================== 🛠️ - Dynojet Customer Support: 1-800-992-4993 SOCIAL =============================== 👥 - FACEBOOK:   / dynojetresearch   🐦 - TWITTER/X:   / dynojetresearch   📸 - IG:   / dynojetresearch   🎵 - TIKTOK:   / dynojetresearchinc   🧵 - THREADS: https://www.threads.net/@dynojetresearch #Dynojet

Comments
  • Внутри Mickey Cohen Motorsports | Тюнинг с продукцией Dynojet 1 год назад
    Внутри Mickey Cohen Motorsports | Тюнинг с продукцией Dynojet
    Опубликовано: 1 год назад
  • Автонастройка Power Vision 4 | Полное подробное руководство 1 год назад
    Автонастройка Power Vision 4 | Полное подробное руководство
    Опубликовано: 1 год назад
  • Tuning Link 2.0 | In Depth Tutorial 1 год назад
    Tuning Link 2.0 | In Depth Tutorial
    Опубликовано: 1 год назад
  • Dynojet Power Vision H-D Gen 2 M8 Crash Course 1 месяц назад
    Dynojet Power Vision H-D Gen 2 M8 Crash Course
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Tuning Tips for H-D Torque Based ETC 1 год назад
    Tuning Tips for H-D Torque Based ETC
    Опубликовано: 1 год назад
  • ThunderMax vs PowerVision *Head to Head Dyno Challenge* Which is Better for your Harley Davidson? 5 месяцев назад
    ThunderMax vs PowerVision *Head to Head Dyno Challenge* Which is Better for your Harley Davidson?
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Tuning a Dynojet Power Vision using PVV files 1 год назад
    Tuning a Dynojet Power Vision using PVV files
    Опубликовано: 1 год назад
  • Если вы понимаете объемный КПД, вы понимаете двигатели 2 года назад
    Если вы понимаете объемный КПД, вы понимаете двигатели
    Опубликовано: 2 года назад
  • «Секреты» тюнинга для Harley 2 месяца назад
    «Секреты» тюнинга для Harley
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Модернизации для увеличения мощности вашего Harley — Horsepower S4, E13 2 года назад
    Модернизации для увеличения мощности вашего Harley — Horsepower S4, E13
    Опубликовано: 2 года назад
  • Настройка на динамометре: основы | Что означает настройка мотоцикла на динамометре и когда ее сле... 4 года назад
    Настройка на динамометре: основы | Что означает настройка мотоцикла на динамометре и когда ее сле...
    Опубликовано: 4 года назад
  • Tuning WITHOUT A Dyno | Road Tuning Reflash Tuning Lesson 4 Of 4 [FREE LESSON] 5 лет назад
    Tuning WITHOUT A Dyno | Road Tuning Reflash Tuning Lesson 4 Of 4 [FREE LESSON]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • High Speed Superbikes Blast Past Cops With Ease 3 дня назад
    High Speed Superbikes Blast Past Cops With Ease
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Как изменить настройки Power Commander Delta в Power Core 2 недели назад
    Как изменить настройки Power Commander Delta в Power Core
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Как и почему проводится настройка на динамометре! 4 года назад
    Как и почему проводится настройка на динамометре!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Tune Your Own Thundermax! Thundermax Tuner for Harley Davidson, #thundermax 9 месяцев назад
    Tune Your Own Thundermax! Thundermax Tuner for Harley Davidson, #thundermax
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • How To Load A Thunder Max ECM 9 лет назад
    How To Load A Thunder Max ECM
    Опубликовано: 9 лет назад
  • My Harley Runs Better with an Autotune, I think. [Dynojet Power Vision 4 Autotune] 8 месяцев назад
    My Harley Runs Better with an Autotune, I think. [Dynojet Power Vision 4 Autotune]
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • 💬 Dyno Tuning Basics  |  TECHNICALLY SPEAKING 6 лет назад
    💬 Dyno Tuning Basics | TECHNICALLY SPEAKING
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Dynojet Power Vision AutoTune for Advanced Users 10 лет назад
    Dynojet Power Vision AutoTune for Advanced Users
    Опубликовано: 10 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5