• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months скачать в хорошем качестве

How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months 8 years ago

gdc

talk

panel

game

games

gaming

development

hd

design

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Make and Self-Publish a Game in 12 Months

This GDC 2015 talk goes over the path SomaSim's Matthew Viglione took when he decided to make and self-publish his own game in the span of a year. GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every weekday. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives. Follow us on Twitter   / official_gdc   Check out our Facebook page for GDC exclusives   / gamedevelopersconference   Visit our site: http://ubm.io/2ctNvqZ

Comments
  • You Don't Need a F-ing Publisher 8 years ago
    You Don't Need a F-ing Publisher
    Опубликовано: 8 years ago
    501506
  • Storytelling Tools to Boost Your Indie Game's Narrative and Gameplay 7 years ago
    Storytelling Tools to Boost Your Indie Game's Narrative and Gameplay
    Опубликовано: 7 years ago
    279084
  • Think Fast, Talk Smart: Communication Techniques 10 years ago
    Think Fast, Talk Smart: Communication Techniques
    Опубликовано: 10 years ago
    46977085
  • The Genius AI Behind The Sims 1 year ago
    The Genius AI Behind The Sims
    Опубликовано: 1 year ago
    1144101
  • Ten Principles for Good Level Design 7 years ago
    Ten Principles for Good Level Design
    Опубликовано: 7 years ago
    503690
  • The Golden Rule of Game Promotion: No One Cares About Your Game 2 years ago
    The Golden Rule of Game Promotion: No One Cares About Your Game
    Опубликовано: 2 years ago
    76033
  • Failing to Fail: The Spiderweb Software Way 6 years ago
    Failing to Fail: The Spiderweb Software Way
    Опубликовано: 6 years ago
    532633
  • How To Make Games With No Experience w/ Mark Brown @GMTK — Full Time Game Dev Podcast Ep. 026 5 months ago
    How To Make Games With No Experience w/ Mark Brown @GMTK — Full Time Game Dev Podcast Ep. 026
    Опубликовано: 5 months ago
    76572
  • How to Survive in Gamedev for Eleven Years Without a Hit 8 years ago
    How to Survive in Gamedev for Eleven Years Without a Hit
    Опубликовано: 8 years ago
    1125369
  • 30 Things I Hate About Your Game Pitch 7 years ago
    30 Things I Hate About Your Game Pitch
    Опубликовано: 7 years ago
    1606034

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS