• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem скачать в хорошем качестве

How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How One Programmer Created Gaming's Most Complex Ecosystem

Sign up to Milanote for free with no time-limit: https://milanote.com/thatguyglen Support me on Patreon ►   / thatguyglen   Become a YouTube member ►    / @thatguyglen   This Rain World documentary details the development of indie 2D pixel art survival platformer Rain World and goes behind the scenes of its creation. Discover more about developer Videocult and its two founders, Joar Jakobsson and James Primate. The very first prototype of Rain World was made in 2011, back when Joar was still studying graphic design in Sweden. The initial idea was to make a platformer character that wasn’t standing upright, like Mario for instance, and instead create something that could fall, tumble and crawl. Moreover, he wanted to create a small ecosystem by placing three types of creatures in the same level. The documentary also explores all the design decisions that Videocult made and shows how Joar had difficulties deciding between making a linear game or an open world game. It also takes a close look at all the hurdles the team had to go through. Creating an ecosystem that perpetually exists, combined with numerous complicated AI systems, proved challenging for Joar, who was doing all the programming by himself. He created a system called “the abstract creature framework” to make sure off-screen creatures could still move around and interact with each other. Additionally, in the middle of development, the team switched from using the programming language Lingo to using C#, as well as moving all the code and assets over to Unity. This whole process took over a year to complete. Furthermore, James had to discard over 50 audio tracks when he decided to completely overhaul the soundtrack after the game had gone through multiple changes and now no longer matched the initial chiptune inspired music. Lastly, Joar and James share some advice for aspiring indie developers and the documentary takes a look at what’s next for Videocult. References: https://www.thatguyglen.com/article/6... 0:00 Part 1 5:40 Ad 6:43 Part 2 Script written by Anine Van de Ryck. Patreon:   / thatguyglen   Website: https://www.thatguyglen.com/ Twitter:   / glencallaert   Bluesky: https://bsky.app/profile/thatguyglen.... Outro song: Thank You R.G.E. - Joe Bagale #RainWorld #Videocult #GameDevelopment

Comments
  • Как был создан Undertale и почему его успех напугал его создателя. 5 лет назад
    Как был создан Undertale и почему его успех напугал его создателя.
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Games that Break all the Rules 2 года назад
    Games that Break all the Rules
    Опубликовано: 2 года назад
  • How (Not) to Make a Video Game: The Story Behind Project Zomboid 1 месяц назад
    How (Not) to Make a Video Game: The Story Behind Project Zomboid
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как Южный Парк УНИЧТОЖИЛ Целую Религию 3 недели назад
    Как Южный Парк УНИЧТОЖИЛ Целую Религию
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Why Rain World Has the Best AI 3 года назад
    Why Rain World Has the Best AI
    Опубликовано: 3 года назад
  • Почему 96% инди-игр терпят неудачу 1 год назад
    Почему 96% инди-игр терпят неудачу
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как я создал 3D-уровень в 2D-игре 1 год назад
    Как я создал 3D-уровень в 2D-игре
    Опубликовано: 1 год назад
  • Программирование на ассемблере без операционной системы 2 месяца назад
    Программирование на ассемблере без операционной системы
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • The Most Complex Ecosystem in any Game 2 года назад
    The Most Complex Ecosystem in any Game
    Опубликовано: 2 года назад
  • How Two Students Created Risk of Rain and Why They Sold the IP Rights 2 года назад
    How Two Students Created Risk of Rain and Why They Sold the IP Rights
    Опубликовано: 2 года назад
  • How RimWorld Was Made and Why it’s Not a Video Game 3 месяца назад
    How RimWorld Was Made and Why it’s Not a Video Game
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Rain World Any% Speedrun in 12:42 - Survivor 1.5 [FWR] 3 года назад
    Rain World Any% Speedrun in 12:42 - Survivor 1.5 [FWR]
    Опубликовано: 3 года назад
  • Rain World - Why Critics Hated It But Gamers Loved It 3 года назад
    Rain World - Why Critics Hated It But Gamers Loved It
    Опубликовано: 3 года назад
  • Полный Лор Rain World 11 месяцев назад
    Полный Лор Rain World
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Valve's 2 года назад
    Valve's "Secret Weapon"
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как была создана игра Hollow Knight и как она впервые появилась на Newgrounds 5 лет назад
    Как была создана игра Hollow Knight и как она впервые появилась на Newgrounds
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Игры, которые не подделывают космос 2 года назад
    Игры, которые не подделывают космос
    Опубликовано: 2 года назад
  • How Balatro Was Made and Why The Creator Expected to Sell Only 6 Copies 1 год назад
    How Balatro Was Made and Why The Creator Expected to Sell Only 6 Copies
    Опубликовано: 1 год назад
  • Using A.I. to DESTROY Minesweeper 6 месяцев назад
    Using A.I. to DESTROY Minesweeper
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • How Two People Created Gaming’s Most Complex Simulation System 2 года назад
    How Two People Created Gaming’s Most Complex Simulation System
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5