• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising скачать в хорошем качестве

How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How 'Going Direct' Changes Everything: for Brands, Retail, Marketing, and Advertising

As brick-and-mortar retail has shifted towards online (or been entirely replaced by ecommerce, in the case of Blockbuster and others), brands have been going direct to consumers (or via online storefronts/aggregators, like Amazon). Yet the holy grail of performance marketing and advertising to consumers remains elusive: Let's face it, many consumer packaged goods (CPG) brands, for example, are still just guessing in the dark about what people are actually doing with their goods. They're relying way more on art than science to know, predict, and target their customers. But now, with the advent of "Direct Response 2.0" -- thanks to the rise of social commerce and online crowdfunding, promotional transparency and online-to-offline recommendations, and discovery + experiential shopping -- brands and consumers have a direct connection. What does this mean for marketing and advertising and online-to-offline business strategy? Well, customers not only vote with their dollars, they can now influence retailer product decisions... sometimes before they even happen. And brands have unprecedented access to consumers and data (finally!) ... not to mention the ability to determine demand before production and the opportunity to capture more value up the stack/ higher in the purchasing funnel. In this talk, a16z general partner Jeff Jordan outlines the shifts, trends, and what they mean for new marketing skillsets, capabilities, and tools. Because it's a brave new world when marketing goes from art to science, from guessing to knowing, from disintermediated to direct.

Comments
  • What Happens When Mobile (Really) Hits the Wallet 8 лет назад
    What Happens When Mobile (Really) Hits the Wallet
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Масштабные среды RL – Уилл Браун, Prime Intellect 5 дней назад
    Масштабные среды RL – Уилл Браун, Prime Intellect
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Marketplaces 8 лет назад
    Marketplaces
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Master DTC Marketing | Learn Organic vs. Paid Acquisition | with Nik Sharma, CEO Sharma Brands 4 года назад
    Master DTC Marketing | Learn Organic vs. Paid Acquisition | with Nik Sharma, CEO Sharma Brands
    Опубликовано: 4 года назад
  • When Advertising Isn't Enough 7 лет назад
    When Advertising Isn't Enough
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Distribution, Channel & Partnerships 7 лет назад
    Distribution, Channel & Partnerships
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Marc Andreessen on Change, Constraints, and Curiosity 9 лет назад
    Marc Andreessen on Change, Constraints, and Curiosity
    Опубликовано: 9 лет назад
  • СЕО Майкрософт AI: Главный навык эпохи ИИ, который защитит твою карьеру | Мустафа Сулейман 2 недели назад
    СЕО Майкрософт AI: Главный навык эпохи ИИ, который защитит твою карьеру | Мустафа Сулейман
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Going to Market When No Market Exists 7 лет назад
    Going to Market When No Market Exists
    Опубликовано: 7 лет назад
  • What's Next for Education Startups 6 лет назад
    What's Next for Education Startups
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Gustaf Alstromer - How to Get Users and Grow 7 лет назад
    Gustaf Alstromer - How to Get Users and Grow
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Peter Thiel: Going from Zero to One 10 лет назад
    Peter Thiel: Going from Zero to One
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Product Marketing for New Products 7 лет назад
    Product Marketing for New Products
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как Овладеть Искусством Продаж (Джордан Белфорт) 5 лет назад
    Как Овладеть Искусством Продаж (Джордан Белфорт)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • The Future of Money: Banking on Fintech 8 лет назад
    The Future of Money: Banking on Fintech
    Опубликовано: 8 лет назад
  • What's Next for Marketplace Startups 6 лет назад
    What's Next for Marketplace Startups
    Опубликовано: 6 лет назад
  • David Rusenko - How To Find Product Market Fit 7 лет назад
    David Rusenko - How To Find Product Market Fit
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Marc Andreessen on Big Breakthrough Ideas and Courageous Entrepreneurs 11 лет назад
    Marc Andreessen on Big Breakthrough Ideas and Courageous Entrepreneurs
    Опубликовано: 11 лет назад
  • 3 Ways Startups Are Coming for Established Fintech Companies -- And What To Do About It 6 лет назад
    3 Ways Startups Are Coming for Established Fintech Companies -- And What To Do About It
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5