• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 скачать в хорошем качестве

Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1

Yes, we are back with the series! It this series we are going to explain, why a larger prop is better then a smaller one! We are going to speak about every aspect of choice and design you have to make before choosing the right propeller! Stay with us and you will find out, which propeller suits you best! Topics that will be covered in this classroom: *Please, be aware that we are adding videos each week, so there can and will be changes to this list. 1. Intro: Searching for the ultimate best paramotor - what is or will be your flying style? 2. Paramotor suspension, part 1: Why suspension is the most important characteristics of a paramotor? 3. Paramotor suspension, part 2: Why weight-shift is more fun and more safe? 4. Paramotor suspension, part 3: How much weight-shift authority you get from your paramotor? 5. Paramotor suspension, part 4: Pitch stability under power 6. Paramotor suspension, part 5: Speed bar behavior 7. Paramotor suspension, part 6: Ground-handling and running with a paramotor 8. Paramotor suspension, part 7: Comfort in flight 9. Paramotor suspension, part 8: The sectret questionmark suspension. 10. Paramotor suspension, part 8: The big comparison of paramotor suspension systems 11. Torque: Why and how much torque we face? 12. Torque: Why don't we use counter-rotating propellers? 13. Torque compensation on high suspension paramotors 14. Torque compensation on medium and low suspension paramotors 15. Torque: SCOUT Dynamic Torque Compensation. 16. Comparison of torque compensation systems 17. Gyroscopic effect on paramotors 18. Geometry of the paramotor frame, part 3: Why being reclined is dangerous? 19. Geometry of the paramotor frame, part 1: Why being reclined is inefficient? 20. Geometry of the paramotor frame, part 4: Big comparison of paramotor frame geometry 21. Harness geometry, part 1 - getting in and out of the harness 22. Harness geometry, part 2 -Why some harnesses are more comfortable than others? 23. paramotor safety, part 1: Load test of paramotors 24. paramotor safety, part 2: Attachment of the gooseneck bars to the main frame 25. paramotor safety, part 3: crumple zones and back protection 26. paramotor safety, part 4: Beware of getting the throttle cable into the propeller 27. paramotor safety, part 5: propeller clearance 28. How much power do you need? 29. Standard 125 cm prop or larger? 30. How much does weight matter? 31. Do you need a clutch? 32. Electric starter or manual? 33. How important is aerodynamics of paramotors? fuel tank hanging low 34. How much fuel capacity do you need? 35. What is the ideal paramotor for tandems? Stay tuned! Did we miss something you want to learn? Please, leave a comment... Feel free to have any question at [email protected] Hey! Did you know we offer FULL MONEY BACK GUARANTEE with every Scout purchased? Find out more here: https://www.scoutparamotor.com/suppor... Are you grounded and you need some spare parts for your paramotor? You will find all you need here, next day shipping: https://eshop.scoutparamotor.com/ You have some questions or even some problem? We are ready to help you. Ask for help directly! : https://www.scoutparamotor.com/support/ Check if there is a SCOUT dealer near you: https://www.scoutparamotor.com/dealer... Do you have some cool adventure that you want desperatelly do, but you dont have sufficient funds? We have something just for you here: https://adventurewingman.org/ Like our facebook page:   / scout-paramotor-official-1619970891572960   Instagram:   / scoutparamotor   Music:   / engelwoodmusic  

Comments
  • Why a lighter propeller is not always better? Paramotor geometry part 29.2 5 лет назад
    Why a lighter propeller is not always better? Paramotor geometry part 29.2
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Freshbreeze top80 paramotor  carb setup wb-37 8 лет назад
    Freshbreeze top80 paramotor carb setup wb-37
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Дмитрий Потапенко: Магазины с одеждой закрываются, НДС повышен 5 часов назад
    Дмитрий Потапенко: Магазины с одеждой закрываются, НДС повышен
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Подробнее о системах с воздухозаборниками 10 лет назад
    Подробнее о системах с воздухозаборниками
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Trike ideal thrust line. Paramotor geometry part 36 5 лет назад
    Trike ideal thrust line. Paramotor geometry part 36
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Will this be the best paramotor propeller in the world? Variomatic propeller 3 года назад
    Will this be the best paramotor propeller in the world? Variomatic propeller
    Опубликовано: 3 года назад
  • Что произойдет, если установить на велосипед гигантский пропеллер? 3 года назад
    Что произойдет, если установить на велосипед гигантский пропеллер?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 8 лет назад
    Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Как воздуховоды увеличивают эффективность и тягу винта 10 лет назад
    Как воздуховоды увеличивают эффективность и тягу винта
    Опубликовано: 10 лет назад
  • 4 Biggest Propeller Myths Explored - Long v Short & 2 v 3 Blade 1 год назад
    4 Biggest Propeller Myths Explored - Long v Short & 2 v 3 Blade
    Опубликовано: 1 год назад
  • Валерий Ширяев о скором (?!) конце войны 9 часов назад
    Валерий Ширяев о скором (?!) конце войны
    Опубликовано: 9 часов назад
  • E-Props 9 месяцев назад
    E-Props "Constant Speed" Effect Finally Explained
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Advice for New Pilots: How to pick the right wing. 5 лет назад
    Advice for New Pilots: How to pick the right wing.
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Paramotor Propeller Mold Fabrication & Damage Repair Composites Carbon Fiber & Fiberglass 4 года назад
    Paramotor Propeller Mold Fabrication & Damage Repair Composites Carbon Fiber & Fiberglass
    Опубликовано: 4 года назад
  • Урок #1 8 лет назад
    Урок #1 "Тактика воздушного боя" от пилота инструктора F-16 Пита Бонанни (перевод Art of the Kill)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • АСЛАНЯН: АвтоВАЗ поставил рекорд по убыткам. Китайский позор. ИИ-теща в авто | МАШИНЫ 6 часов назад
    АСЛАНЯН: АвтоВАЗ поставил рекорд по убыткам. Китайский позор. ИИ-теща в авто | МАШИНЫ
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Взлетит ли самолет с конвейера? 3 года назад
    Взлетит ли самолет с конвейера?
    Опубликовано: 3 года назад
  • What is the best setup for tandems? Paramotor geometry part 35 7 лет назад
    What is the best setup for tandems? Paramotor geometry part 35
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Torque on medium/low suspension. Paramotor geometry part 14 8 лет назад
    Torque on medium/low suspension. Paramotor geometry part 14
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Walk away after CRASH on your own? Paramotor geometry part 25.1 8 лет назад
    Walk away after CRASH on your own? Paramotor geometry part 25.1
    Опубликовано: 8 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5