• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 скачать в хорошем качестве

Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why and how much torque we face? Paramotor Geometry Part 11

Torque is our ENEMY! Torque is the reason why paramotors don't fly STRAIGHT! There is no excuse, every paramotor has torque and yet, there are so many pilots who have little understanding, how it works and why it does so! This searies about torque is by far the most difficult, complicated and "scientific" topic in this series. We will try our best to explain without using any equasions. For every action, there is an equal and opposite reaction and with the propellers is the same! Stay with us, and you will learn, how it all WORKS! Topics that will be covered in this classroom: *Please, be aware that we are adding videos each week, so there can and will be changes to this list. 1. Intro: Searching for the ultimate best paramotor - what is or will be your flying style? 2. Paramotor suspension, part 1: Why suspension is the most important characteristics of a paramotor? 3. Paramotor suspension, part 2: Why weight-shift is more fun and more safe? 4. Paramotor suspension, part 3: How much weight-shift authority you get from your paramotor? 5. Paramotor suspension, part 4: Pitch stability under power 6. Paramotor suspension, part 5: Speed bar behavior 7. Paramotor suspension, part 6: Ground-handling and running with a paramotor 8. Paramotor suspension, part 7: Comfort in flight 9. Paramotor suspension, part 8: The sectret questionmark suspension. 10. Paramotor suspension, part 8: The big comparison of paramotor suspension systems 11. Torque: Why and how much torque we face? 12. Torque: Why don't we use counter-rotating propellers? 13. Torque compensation on high suspension paramotors 14. Torque compensation on medium and low suspension paramotors 15. Torque: SCOUT Dynamic Torque Compensation. 16. Comparison of torque compensation systems 17. Gyroscopic effect on paramotors 18. Geometry of the paramotor frame, part 3: Why being reclined is dangerous? 19. Geometry of the paramotor frame, part 1: Why being reclined is inefficient? 20. Geometry of the paramotor frame, part 4: Big comparison of paramotor frame geometry 21. Harness geometry, part 1 - getting in and out of the harness 22. Harness geometry, part 2 -Why some harnesses are more comfortable than others? 23. paramotor safety, part 1: Load test of paramotors 24. paramotor safety, part 2: Attachment of the gooseneck bars to the main frame 25. paramotor safety, part 3: crumple zones and back protection 26. paramotor safety, part 4: Beware of getting the throttle cable into the propeller 27. paramotor safety, part 5: propeller clearance 28. How much power do you need? 29. Standard 125 cm prop or larger? 30. How much does weight matter? 31. Do you need a clutch? 32. Electric starter or manual? 33. How important is aerodynamics of paramotors? fuel tank hanging low 34. How much fuel capacity do you need? 35. What is the ideal paramotor for tandems? Stay tuned! Did we miss something you want to learn? Please, leave a comment... Feel free to have any question at [email protected] Hey! Did you know we offer FULL MONEY BACK GUARANTEE with every Scout purchased? Find out more here: https://www.scoutparamotor.com/suppor... Are you grounded and you need some spare parts for your paramotor? You will find all you need here, next day shipping: https://eshop.scoutparamotor.com/ You have some questions or even some problem? We are ready to help you. Ask for help directly! : https://www.scoutparamotor.com/support/ Check if there is a SCOUT dealer near you: https://www.scoutparamotor.com/dealer... Do you have some cool adventure that you want desperatelly do, but you dont have sufficient funds? We have something just for you here: https://adventurewingman.org/ Like our facebook page:   / scout-paramotor-official-1619970891572960   Instagram:   / scoutparamotor   Music:   / jeff-kaale  

Comments
  • Why don't we use counter-rotating propellers? Paramotor Geometry Part 12: Torque 8 лет назад
    Why don't we use counter-rotating propellers? Paramotor Geometry Part 12: Torque
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Paramotor, Torque y Twist, Efecto, Demostraciones 4 года назад
    Paramotor, Torque y Twist, Efecto, Demostraciones
    Опубликовано: 4 года назад
  • SCOUT Dynamic Torque Compensation. Paramotor geometry part 15 8 лет назад
    SCOUT Dynamic Torque Compensation. Paramotor geometry part 15
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1 8 лет назад
    Everything about PROPELLERS! Size, profile, number of blades and MORE! Paramotor geometry part 29.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • How Much POWER Is Too Much Power?!? 3 года назад
    How Much POWER Is Too Much Power?!?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Aerodynamic Torque Compensation for Most Paramotors (Virus ATL) 8 лет назад
    Aerodynamic Torque Compensation for Most Paramotors (Virus ATL)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Молдова взлетает! Как здесь с нуля создают авиацию будущего своими руками?! 2 недели назад
    Молдова взлетает! Как здесь с нуля создают авиацию будущего своими руками?!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Torque on high suspension. Paramotor Geometry part 13 8 лет назад
    Torque on high suspension. Paramotor Geometry part 13
    Опубликовано: 8 лет назад
  • The big comparison of suspension systems. Paramotor Geometry Part 10 8 лет назад
    The big comparison of suspension systems. Paramotor Geometry Part 10
    Опубликовано: 8 лет назад
  • BROKEN bolt? Are your goose-neck bars strong enough? Paramotor geometry part 24 8 лет назад
    BROKEN bolt? Are your goose-neck bars strong enough? Paramotor geometry part 24
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Paramotor Frame Upgrade Kangook Amaruk 3 года назад
    Paramotor Frame Upgrade Kangook Amaruk
    Опубликовано: 3 года назад
  • Интересные истории частных пилотов, Саратовский аэроклуб ДОСААФ, отель в самолёте FlightTV выпуск188 3 недели назад
    Интересные истории частных пилотов, Саратовский аэроклуб ДОСААФ, отель в самолёте FlightTV выпуск188
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Paramotor Torque Compensation Explained | Dynamic vs. Fixed Torque Compensation 5 лет назад
    Paramotor Torque Compensation Explained | Dynamic vs. Fixed Torque Compensation
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Comfort. What makes a harness comfortable? Paramotor geometry part 22.1 8 лет назад
    Comfort. What makes a harness comfortable? Paramotor geometry part 22.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Проверяем работу балансировочных гранул для колес 2 месяца назад
    Проверяем работу балансировочных гранул для колес
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • ПОЛЕТ ОТ ПЕРВОГО ЛИЦА НА РЕАКТИВНОМ САМОЛЕТЕ | FPV FMS VIPER V2 2 недели назад
    ПОЛЕТ ОТ ПЕРВОГО ЛИЦА НА РЕАКТИВНОМ САМОЛЕТЕ | FPV FMS VIPER V2
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Walk away after CRASH on your own? Paramotor geometry part 25.1 8 лет назад
    Walk away after CRASH on your own? Paramotor geometry part 25.1
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 5 основных навыков, которые должен знать НОВЫЙ пилот парамотора (ВАЖНО) 10 месяцев назад
    5 основных навыков, которые должен знать НОВЫЙ пилот парамотора (ВАЖНО)
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • With CLUTCH or without? Paramotor geometry part 30 8 лет назад
    With CLUTCH or without? Paramotor geometry part 30
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Unbelievable Aviation Moments Caught On Camera 5 месяцев назад
    Unbelievable Aviation Moments Caught On Camera
    Опубликовано: 5 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5