У нас вы можете посмотреть бесплатно 18a How to detect collisions three.js или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Three.js has methods to detect collisions of 3d objects without using a physics engine. Learn how to detect intersect and contain collisions using cubes and spheres in three.js. Timestamps: 00:00 Intro/demo 00:30 Basics of bounding shapes (Box3 and Sphere) in three.js 01:23 Basics of intersect and contain collisions in three.js 01:58 Boilerplate code: import, scene, camera, renderer, lights 02:25 How to make a cube and bounding box three.js 04:28 How to make a ball and bounding sphere three.js 05:25 Make ground and add objects to scene 05:42 How to make object move with arrow keys three.js 06:18 Add orbit controls 06:20 Animate function: how to move bounding box with 3d object in three.js 08:13 Animate function: how to check for intersect and contain collisions three.js Resources: Box3 Documentation: https://threejs.org/docs/#api/en/math... Sphere Documentation: https://threejs.org/docs/#api/en/math...