• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom скачать в хорошем качестве

Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom 3 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Marketing Evangelism and B2B Transformation: Insights from Sangeeta Prasad, CMO of Slalom

Welcome to this episode of the Marketing Vanguard podcast. Today, Jenny Rooney speaks with Sangeeta Prasad, Chief Marketing Officer at Slalom, about her unique journey from classic consumer products marketing to B2B transformation leadership. Sangeeta shares her experiences transitioning from well-established brands like P&G, American Express, and JPMorgan Chase to becoming the first CMO at professional services firms. She explains why she calls herself a "marketing evangelist" rather than just a marketer, emphasizing her role in converting organizational skeptics into believers. The conversation explores the unique dynamics of B2B marketing versus B2C, particularly in professional services where trust, credibility, and relationships are paramount. What You'll Learn: How to transition from consumer marketing to B2B leadership roles Strategies for overcoming marketing skepticism in sales-driven organizations Ways to position marketing as a revenue generator rather than a cost center Methods for building emotional connections with B2B customers through "customer love" metrics How to navigate the rapid pace of AI transformation in marketing teams Key differences between B2B and B2C marketing approaches and when each applies Techniques for aligning sales and marketing organizations for better results Future plans for sales and marketing alignment and personalization at scale Episode Resources: Sangeeta Prasad on LinkedIn:   / sangeetaprasad   Slalom Website: https://www.slalom.com/us/en?utm_sour... Jenny Rooney on LinkedIn:   / jenniferrooney   Marketing Vanguard on Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/ie/podcast... Marketing Vanguard on Spotify: https://open.spotify.com/show/39HognH... Chapters: 00:00 Introduction 01:11 Sangeeta's Journey from P&G to B2B Marketing 02:12 Why She Calls Herself a "Marketing Evangelist" 04:36 What Slalom Does as a Consulting Company 08:34 Moving from Cost Center to Revenue Organization 12:09 Slalom's "Fiercely Human" Brand Positioning 16:25 Career Advice for Young Marketers 19:13 AI's Rapid Transformation of Marketing 25:20 2026 Priorities: Personalization and Sales Alignment 27:56 Recommended Guest: Terrell Schmidt from TD Bank Subscribe to our channel! https://goo.gl/JpCqzs ↓↓ Leave a comment below ↓↓ Check out the original article here! Insert Link here Check out our full video catalog: https://goo.gl/Ky9LT8 Follow us on: Twitter: https://goo.gl/U2sVPW Facebook: https://goo.gl/G5DRR1 Instagram:   / adweek   TikTok:   / adweek   Reddit:   / adweekmag  

Comments
  • A B2B marketing masterclass with PwC's Global CMO, Antonia Wade 1 год назад
    A B2B marketing masterclass with PwC's Global CMO, Antonia Wade
    Опубликовано: 1 год назад
  • From Barbie to Building Sets: How Mattel's CBO Transforms Legacy Brands Through Bold Storytelling 5 месяцев назад
    From Barbie to Building Sets: How Mattel's CBO Transforms Legacy Brands Through Bold Storytelling
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • The Principles of B2B Marketing Трансляция закончилась 6 лет назад
    The Principles of B2B Marketing
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 лет назад
  • LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры 1 год назад
    LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры
    Опубликовано: 1 год назад
  • Кто и как создает приватный AI. Блокчейн, суперинтеллект и пицца за крипту 2 недели назад
    Кто и как создает приватный AI. Блокчейн, суперинтеллект и пицца за крипту
    Опубликовано: 2 недели назад
  • System Design Concepts Course and Interview Prep 1 год назад
    System Design Concepts Course and Interview Prep
    Опубликовано: 1 год назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 3 недели назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • The Marketing Expert: Sell Anything with this Trick | April Dunford 1 год назад
    The Marketing Expert: Sell Anything with this Trick | April Dunford
    Опубликовано: 1 год назад
  • Mastercard Chief Marketing Officer (CMO) Explains the CMO Role - CXOTalk #690 4 года назад
    Mastercard Chief Marketing Officer (CMO) Explains the CMO Role - CXOTalk #690
    Опубликовано: 4 года назад
  • Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение 8 лет назад
    Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Timeless Marketing Principles in the AI Era: A Conversation with Meta's CMO, Alex Schultz 2 месяца назад
    Timeless Marketing Principles in the AI Era: A Conversation with Meta's CMO, Alex Schultz
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Как привлечь первых клиентов | Startup School 2 года назад
    Как привлечь первых клиентов | Startup School
    Опубликовано: 2 года назад
  • Community Intelligence and the Future of Reddit Marketing: Insights from Roxy Young, CMO of Reddit 4 месяца назад
    Community Intelligence and the Future of Reddit Marketing: Insights from Roxy Young, CMO of Reddit
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов 1 месяц назад
    ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Building a Brand – Redesigning a Business Start to Finish 6 месяцев назад
    Building a Brand – Redesigning a Business Start to Finish
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • $500 Million Marketing Advice 10 месяцев назад
    $500 Million Marketing Advice
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Майкл Сайбел — Как спланировать MVP 6 лет назад
    Майкл Сайбел — Как спланировать MVP
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Transforming Heritage Retail Brands from JCPenney to Brooks Brothers with Marisa Thalberg 2 месяца назад
    Transforming Heritage Retail Brands from JCPenney to Brooks Brothers with Marisa Thalberg
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Why to Avoid B2C SaaS at All Costs 5 месяцев назад
    Why to Avoid B2C SaaS at All Costs
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • How Hilton Democratized Creativity Through AI—Breaking Down Barriers with Mark Weinstein 5 месяцев назад
    How Hilton Democratized Creativity Through AI—Breaking Down Barriers with Mark Weinstein
    Опубликовано: 5 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5