У нас вы можете посмотреть бесплатно The Professor s Dilemma или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Have you had a chance to explore our newly published article, “GenAI Policy in Canadian Universities: Pedagogical Problems Faced by Professors?” 🇨🇦🤖📚 The article examines how faculty across Canada’s top 15 universities are grappling with techno-pedagogical anxiety, driven by inconsistent and often arbitrary institutional policies on generative AI. The findings highlight real challenges professors face in navigating teaching, assessment, and academic integrity in the GenAI era. To make the insights more accessible, we’ve also prepared a 7-minute explainer video (using NotebookLM) outlining the core issues raised in the study. Watch the key findings here. For those who want to dig deeper, the full article is freely available: 📄 Download & read: https://share.google/ue3Ew4C5DSH1sVHDO I’d be happy to discuss the implications with colleagues, educators, and researchers interested in AI governance, pedagogy, and higher-education policy.