• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story скачать в хорошем качестве

Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story

Join this channel to get early access to new videos a week ahead of their public release:    / @rorymacve   Greetings all! :D In 1950, Britain was by far the most innovative nation in the aviation industry when it came to commercial airliners, the De Havilland Comet and the Vickers Viscount setting new bars in technology that the rest of the world would spend the remainder of the decade working to match. Following the glowing success of the Viscount, and the exceptional performance of the Comet on long-distance flights, the UK was set to continue this commanding trend by way of the Vickers VC7, and its military counterpart the V-1000, aircraft of such excellent structural and mechanical design that its American rivals Boeing and Douglas were forced to rework their own concepts, the 707 and DC-8, in order to keep up with Britain's trailblazing airliner. Then, in November 1956, priorities changed and both airliners were cancelled as the first prototype neared completion and was only months away from its maiden flight, the short-term political imperatives of the mid-1950s, giving rise to major long-term problems for the remainder of the century, with the disposal of the VC7 and V-1000 essentially being the UK handing all future leadership of commercial aviation to the United States, and setting the tone for Britain's downward spiral in civil aircraft endeavours. Chapters: 0:00 - Preamble 1:18 - Britain Leads the World 3:34 - Meeting a New Challenge 6:03 - Setting out Specifications 9:06 - The Prototype Takes Shape 12:32 - A Scare in the States 14:38 - Holes Begin to Appear 16:42 - An Undignified End 19:34 - Immediate Regret 23:32 - The Downward Spiral 27:08 - Conclusion All video content and images in this production have been provided with permission wherever possible. While I endeavour to ensure that all accreditations properly name the original creator, some of my sources do not list them as they are usually provided by other, unrelated YouTubers. Therefore, if I have mistakenly put the accreditation of 'Unknown', and you are aware of the original creator, please send me a personal message at my Gmail (this is more effective than comments as I am often unable to read all of them): [email protected] The views and opinions expressed in this video are my personal appraisal and are not the views and opinions of any of these individuals or bodies who have kindly supplied me with footage and images. If you enjoyed this video, why not leave a like, and consider subscribing for more great content coming soon. Press the Join button to get access to new videos a week ahead of schedule by becoming a channel member for just £2.99 a month! Paypal: https://paypal.me/rorymacve?country.x... Ko-Fi: https://ko-fi.com/rorymacve Thanks again, everyone, and enjoy! :D References: Royal Aeronautical Society (and their respective references) Key Aero (and their respective references) Wikipedia (and its respective references)

Comments
  • История DC-9 — Часть 1: Douglas DC-9 2 года назад
    История DC-9 — Часть 1: Douglas DC-9
    Опубликовано: 2 года назад
  • Почему этот британский истребитель 1950-х годов всё ещё служил в 2014 году 3 года назад
    Почему этот британский истребитель 1950-х годов всё ещё служил в 2014 году
    Опубликовано: 3 года назад
  • RFS - Real Flight Simulator - Bahrain to Delhi||Full Flight||A321 Neo|Gulf Air||FullHD|RealRoute 4 часа назад
    RFS - Real Flight Simulator - Bahrain to Delhi||Full Flight||A321 Neo|Gulf Air||FullHD|RealRoute
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Ил-114-300 - старый-новый регионал 2 года назад
    Ил-114-300 - старый-новый регионал
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1953: LONDON to TOKYO in Just 36 HOURS! | Newsreel | Retro Transport | BBC Archive 9 месяцев назад
    1953: LONDON to TOKYO in Just 36 HOURS! | Newsreel | Retro Transport | BBC Archive
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • PAN AM AIRLINES ПРЕДСТАВЛЯЕТ BOEING STRATOCRUISER 49964 8 лет назад
    PAN AM AIRLINES ПРЕДСТАВЛЯЕТ BOEING STRATOCRUISER 49964
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Vickers VC10 — потерянный флагман 4 года назад
    Vickers VC10 — потерянный флагман
    Опубликовано: 4 года назад
  • Inside the Vickers Viscount - the world's first turboprop airline. 2 месяца назад
    Inside the Vickers Viscount - the world's first turboprop airline.
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Почему Вам не захочется летать на первом реактивном авиалайнере: история De Havilland Comet 7 лет назад
    Почему Вам не захочется летать на первом реактивном авиалайнере: история De Havilland Comet
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Непотопляемые гиганты XX века: 5 линкоров, которые пережили две мировые войны! 5 дней назад
    Непотопляемые гиганты XX века: 5 линкоров, которые пережили две мировые войны!
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Физика прямоточного двигателя 3 года назад
    Физика прямоточного двигателя
    Опубликовано: 3 года назад
  • Смерть квадроциклов 3 года назад
    Смерть квадроциклов
    Опубликовано: 3 года назад
  • Boeing 727, Boeing Then vs. Boeing Now 1 год назад
    Boeing 727, Boeing Then vs. Boeing Now
    Опубликовано: 1 год назад
  • Як-40 | Магистрал для деревни 5 лет назад
    Як-40 | Магистрал для деревни
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Самые странные корабли в истории: французские броненосцы перед Первой мировой 6 дней назад
    Самые странные корабли в истории: французские броненосцы перед Первой мировой
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Они ДЕЙСТВИТЕЛЬНО строят ЭТО! 4 месяца назад
    Они ДЕЙСТВИТЕЛЬНО строят ЭТО!
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Бристоль Британия Шепчущий Гигант.#историческаяавиация 8 месяцев назад
    Бристоль Британия Шепчущий Гигант.#историческаяавиация
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • ОНИ БЫЛИ ЕВРЕЯМИ: 10 маршалов СССР с ЕВРЕЙСКИМИ корнями кого скрывала советская пропаганда 11 часов назад
    ОНИ БЫЛИ ЕВРЕЯМИ: 10 маршалов СССР с ЕВРЕЙСКИМИ корнями кого скрывала советская пропаганда
    Опубликовано: 11 часов назад
  • The Great British Betrayal - BAC Three-Eleven (Reworked) 3 месяца назад
    The Great British Betrayal - BAC Three-Eleven (Reworked)
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Что погубило «Триджеты»? 4 года назад
    Что погубило «Триджеты»?
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5