• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations скачать в хорошем качестве

Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Data Model: Understanding the Data you measure in revenue organizations

Explore the fundamentals of the data model with Winning by Design founder Jacco van der Kooij. Jacco outlines how his new approach revolutionizes the data sales model in this fourth installment of an eight-part series. He breaks down the data model elements by defining a full-funnel bowtie, how the bowtie supports a closed-loop system and how a customer-centric philosophy applies. While the historical data model is perceived more as an art form and seller-centric, the new model emphasizes sales science and customer retention. The bowtie funnel derives from the traditional funnel laying on its side, with the new funnel as a mirror image. The phases of the new funnel include maintaining impact, a recurring revenue stream and the customer's lifetime value. In other words, while the historical data model focuses more on prospects, leads and closing a sale, the new, adjoining funnel brings the entire process together by showing the importance of all the other service components of retention, including customer success, development and accounting. The closed-loop system involves stages of loops as the customer grows and nurtures itself through the funnel. As the nurturing loop represents the left side of the funnel, the growth loop makes up the right side. The growth loop highlights a happy client who achieves recurring impact and continues to renew and expand the relationship. Customer centricity surrounds the philosophy of recurring revenue from the same customer. The key to creating recurring revenue is continuous impact. Recurring revenue occurs when a company continuously delivers its client the services it promised from the initial sale. To further refine retention factors, you should analyze volume, time, conversion and growth metrics while comparing some of your most successful customers to ones you hope to develop. The entire process emphasizes the importance of not shifting away attention from a customer after the initial sale. The true success of a company relies on the recurring impact the customer provides over time. For more information about using sales training and customer success to achieve sustainable growth, visit our website at https://winningbydesign.com/ Timestamps: [0:00] Getting started [1:51] Outline of the historical data model [3:01] Introduction of new data model outline [7:38] Formation of the bowtie funnel [9:39] How a closed-loop system forms [15:16] The different components of the closed-loop [17:40] Introduction of customer centricity [27:39] Framework for the data model [32:00] Defining volume, time, conversion and growth metrics [40:47] Findings from the data model Subscribe to our YouTube Channel: http://bit.ly/Sub2WBD Connect with us on LinkedIn:   / winningbydesign  

Comments
  • Математические модели, лежащие в основе продаж и успеха клиентов 4 года назад
    Математические модели, лежащие в основе продаж и успеха клиентов
    Опубликовано: 4 года назад
  • Customer Success Operating Model 3 года назад
    Customer Success Operating Model
    Опубликовано: 3 года назад
  • System Design Concepts Course and Interview Prep 1 год назад
    System Design Concepts Course and Interview Prep
    Опубликовано: 1 год назад
  • Sweet Fall Morning Jazz at Cozy Lakeside Porch Ambience 🍂 Relaxing Jazz Music to Start Your Day
    Sweet Fall Morning Jazz at Cozy Lakeside Porch Ambience 🍂 Relaxing Jazz Music to Start Your Day
    Опубликовано:
  • What is PLG and how does it work in B2B: The role and impact of PLG explained 4 года назад
    What is PLG and how does it work in B2B: The role and impact of PLG explained
    Опубликовано: 4 года назад
  • Представляем архитектуру роста с Жакко ван дер Коой 10 часов назад
    Представляем архитектуру роста с Жакко ван дер Коой
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Работа и кофе ☕ Гладкий джаз, инструментальная музыка и расслабляющая спокойная босса-нова
    Работа и кофе ☕ Гладкий джаз, инструментальная музыка и расслабляющая спокойная босса-нова
    Опубликовано:
  • Счастливого утра, кофе, джаз ☕ Мягкий фон в стиле босса-нова и расслабляющая музыка для кафе
    Счастливого утра, кофе, джаз ☕ Мягкий фон в стиле босса-нова и расслабляющая музыка для кафе
    Опубликовано:
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Бизнес-модель и метрики SaaS: понимание ключевых факторов успеха 7 лет назад
    Бизнес-модель и метрики SaaS: понимание ключевых факторов успеха
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Нелинейные процессы продаж, часть 2 из 2 — Применение ИИ в продажах 4 года назад
    Нелинейные процессы продаж, часть 2 из 2 — Применение ИИ в продажах
    Опубликовано: 4 года назад
  • LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры 1 год назад
    LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры
    Опубликовано: 1 год назад
  • Deep Focus - Music For Studying | Improve Your Focus - Study Music
    Deep Focus - Music For Studying | Improve Your Focus - Study Music
    Опубликовано:
  • How to Build Your Revenue Factory - Winning by Design Workshop 1 год назад
    How to Build Your Revenue Factory - Winning by Design Workshop
    Опубликовано: 1 год назад
  • Non-linear sales processes part 1 of 2 - Fundamentals for the use of AI in Sales 4 года назад
    Non-linear sales processes part 1 of 2 - Fundamentals for the use of AI in Sales
    Опубликовано: 4 года назад
  • Понимание Active Directory и групповой политики 5 лет назад
    Понимание Active Directory и групповой политики
    Опубликовано: 5 лет назад
  • SaaS as a Modern Revenue Factory 2 года назад
    SaaS as a Modern Revenue Factory
    Опубликовано: 2 года назад
  • Интервью по проектированию системы Google: Design Spotify (с бывшим менеджером по маркетингу Google) 2 года назад
    Интервью по проектированию системы Google: Design Spotify (с бывшим менеджером по маркетингу Google)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Modern Realities of the Complex Enterprise Sale - Open Workshop, Nov 2022 3 года назад
    Modern Realities of the Complex Enterprise Sale - Open Workshop, Nov 2022
    Опубликовано: 3 года назад
  • Customer Success Bootcamp: Customer Goals - How to Identify, Track and Achieve Them 3 года назад
    Customer Success Bootcamp: Customer Goals - How to Identify, Track and Achieve Them
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5