• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR скачать в хорошем качестве

HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



HAL HAL PENTING SAAT MENGGANTI POMPA SOLAR PADA UNIT D155A-6, HM400-3R, WA500-6_MUDAH DAN BENAR

Salam alat berat Ganti supply pump eh malah muncul problem yang lain, ada error CA778 dan startnya juga lama baru bisa hidup, pakai kerja gak bisa, karena dikasih beban mesin langsung mati, dan muncul asap putih.. hadeuhhh... kenapa ya... simak videonya sampai selesai Removal and installation of fuel supply pump assembly Removal Disconnect the cable from the negative (–) terminal of the battery. 1. Open engine left side cover (1) and remove covers (2) and (3). 2. Open undercover (4). Using a floor jack, a wire rope, etc., open the undercover carefully. 3. Remove the fuel filter and filter head assembly according to the following procedure. 1) Loosen joint (5) at the top of the fuel air bleeding tube. [*1] 2) Disconnect joint (6) at the bottom of the fuel air bleeding tube. [*2] 3) Disconnect fuel filter inlet tube (7) and fuel filter outlet tube (8) from the filter. [*3] 4) Remove clamp (9) of the engine oil level gauge guide. 5) Remove fuel filter and filter head assem- bly (10). 4. Loosen mounting nut (11) of the engine oil level gauge guide. [*4] 5. Disconnect the following wiring connectors. 1) Wiring fixing bracket mounting bolts (12) and (13). 2) Wiring connectors PCV1 (14), CPV2 (15) and backup sensor (16). 6. Disconnect or remove the following tubes around the supply pump. 1) Remove tube clamp (17) between the pump and fuel filter. 2) Remove tube (18) between the pump and fuel filter. (This tube was disconnected from the fuel filter in step 3-3).) [*5] 3) Remove tube clip (19) between the feed pump and priming pump. 4) Disconnect tube (20) between the feed pump and priming pump. [*6] a Tube (21) is also clamped. 5) Remove tube (22) between the feed pump and cooling plate. [*7] a Tube (21) is removed, too. 6) Remove 2 fuel return tube clamps (23). [*8] 7) Remove fuel return tube clip (24). 8) Remove fuel return tubes (25) and (26). [*9] 9) Remove lubrication tube (27). [*10] 7. Remove the high-pressure pipes according to the following procedure. 1) Remove the clamp and stay (28). 2) Remove the clamp and stay (29). 3) Remove the clamp and stay (30). 4) Remove 4 boots (31) (2 pieces each on the supply pump side and common rail side). [*11] 5) Loosen sleeve nuts (32) (2 pieces on the common rail side) and (33) (2 pieces on the supply pump side) and remove high- pressure pipes (34) and (35). 8. Rotate crank shaft forward so that the middle position (a) of "2.5 TOP" stamp line of damper (36) and "3.4 TOP" stamp line aligns to the pointer (37). a Crank the crankshaft at hexagonal part (b) of water pump drive shaft tip. 9. Remove engine front cover (38). 10. Check that the mounting bolt hole (c) at the top of cover align to the forcing tap of drive gear. a If they are not aligned, rotate crankshaft one more turn. 11. Remove nut (39). [*12] a Take care not to drop into the case. 12. Remove bracket (40), and loosen four mount- ing bolts (41). 13. Set tools A1, A2 and A3 on drive gear (42), and tighten the center bolt of tool A1 to remove drive gear (42) from the shaft (43). 14. Remove mounting bolts (41) and remove fuel supply pump assembly (44). a Keep tool A1, A2 and A3 set on drive gear (42) until fuel supply pump assembly is installed, for the drive gear falls off without the tools. Installation 1. Set fuel supply pump assembly (44). a Before setting, check that key (d) of shaft aligns to the key slot (e) of drive gear. 2. Temporarily tighten four mounting bolts (41) and bracket (40) with fingers. 2 Mounting bolt: Liquid adhesive (LT-2) 3. Set high pressure pipes (34) and (35), tempo- rarily tighten sleeve nuts (32) and (33) with fin- gers and tighten permanently with the following torque. 3 Common rail side sleeve nut: 39.2 – 58.8 Nm {4 – 6 kgm} Supply pump side sleeve nut: 39.2 – 49 Nm {4 – 5 kgm} 4. Tighten permanently four mounting bolts (41). 5. Tighten bracket (40) permanently. 3 Mounting bolt: 19.6 – 29.4 Nm {2.0 – 3.0 kgm} 6. Temporarily tighten clamps (45), (46) and (47), and stays (28), (29) and (30), with fingers. 7. Tighten clamps (45), (46) and (47) perma- nently. a Tighten clamps in the order of (45), (29) and (47). 3 Clamping bolt: 9.8 ± 1 Nm {1 ± 0.1 kgm} 8. Tighten stays (28), (29) and (30) permanently. a Tighten stays in the order of (28), (29) and (30). 9. Carry out the subsequent procedure in the reverse order of removal. [*1], [*2] 3 Fuel air bleeding tube joint bolt: (Air vent side and fuel filter head side) (5), (6): 7.8 – 9.8 Nm {0.8 – 1.0 kgm} [*3], [*5] 3 Fuel tube joint bolt: Between fuel filter and supply pump (18): 24.5 – 34.3 Nm {2.5 – 3.5 kgm} (Fuel filter side) 14.8 – 19.6 Nm {1.5 – 2.0 kgm} Note : di karenakan tidak cukup, silahkan rekan², melihat proses nya di shopmanual unitnya tetap semangat dan tetap jaga keselamatan the mechanic he #gantipompasolar #CA778 #komatsu

Comments
  • Mesin excavator komatsu PC200-8 tidak bisa hidup_membersihkan Solenoid IMV pompa solar 3 года назад
    Mesin excavator komatsu PC200-8 tidak bisa hidup_membersihkan Solenoid IMV pompa solar
    Опубликовано: 3 года назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Deep Earth Tech: How tunnel boring machines are built, layer by layer 6 часов назад
    Deep Earth Tech: How tunnel boring machines are built, layer by layer
    Опубликовано: 6 часов назад
  • Путь крысятничества  \\  Юра-Унитаз во главе наших Беспилотных войск? (М. Климов и И. Отраковский) 2 дня назад
    Путь крысятничества \\ Юра-Унитаз во главе наших Беспилотных войск? (М. Климов и И. Отраковский)
    Опубликовано: 2 дня назад
  • CARA MENGATASI PROBLEM TRANSMISI D155A-6, speed tidak mau pindah/netral terus_Error 15SBL1_komatsu 3 года назад
    CARA MENGATASI PROBLEM TRANSMISI D155A-6, speed tidak mau pindah/netral terus_Error 15SBL1_komatsu
    Опубликовано: 3 года назад
  • Зачем добавлять этот диод параллельно обмотке реле? Вот для чего он нужен! 1 месяц назад
    Зачем добавлять этот диод параллельно обмотке реле? Вот для чего он нужен!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Мирноград потерян: Кто ответит за пропавших бойцов? - Мосийчук 1 день назад
    Мирноград потерян: Кто ответит за пропавших бойцов? - Мосийчук
    Опубликовано: 1 день назад
  • ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид 2 недели назад
    ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Доработал погрузчик-манипулятор Т-16 и понял - в болото НЕЛЬЗЯ ехать! 2 дня назад
    Доработал погрузчик-манипулятор Т-16 и понял - в болото НЕЛЬЗЯ ехать!
    Опубликовано: 2 дня назад
  • repairing zexel 6 cylinder fuel pump | Komatsu pump 4 года назад
    repairing zexel 6 cylinder fuel pump | Komatsu pump
    Опубликовано: 4 года назад
  • Сегодня в 6.55 утра Кремль подняли на уши. Хана, вот и за ним пришли, кто следующий? 1 день назад
    Сегодня в 6.55 утра Кремль подняли на уши. Хана, вот и за ним пришли, кто следующий?
    Опубликовано: 1 день назад
  • CARA MENGATASI MESIN BULLDOZER KOMATSU D155-6 TIDAK BISA HIDUP DENGAN NORMAL HARUS DIPANCING TERUS 3 года назад
    CARA MENGATASI MESIN BULLDOZER KOMATSU D155-6 TIDAK BISA HIDUP DENGAN NORMAL HARUS DIPANCING TERUS
    Опубликовано: 3 года назад
  • Автотранспорт - на службу сельскому хозяйству, 1978 4 дня назад
    Автотранспорт - на службу сельскому хозяйству, 1978
    Опубликовано: 4 дня назад
  • CARA KERJA SUPLY PUMP CRI/COMMON RAIL PART 1 3 года назад
    CARA KERJA SUPLY PUMP CRI/COMMON RAIL PART 1
    Опубликовано: 3 года назад
  • ЛОЖЬ ГЕНШТАБА ВСУ. ФЛАГИ У МИРНОГРАДА 💥 Карта боевых действий на 22 декабря 2025 года 1 день назад
    ЛОЖЬ ГЕНШТАБА ВСУ. ФЛАГИ У МИРНОГРАДА 💥 Карта боевых действий на 22 декабря 2025 года
    Опубликовано: 1 день назад
  • Cara Bleeding udara di main pump Excavator yang benar 5 лет назад
    Cara Bleeding udara di main pump Excavator yang benar
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ISUZU 6WF1 DENSO HP0 COMMON RAIL PRESSURE PUMP REMOVE & INSTALL PROCEDURE. 4 года назад
    ISUZU 6WF1 DENSO HP0 COMMON RAIL PRESSURE PUMP REMOVE & INSTALL PROCEDURE.
    Опубликовано: 4 года назад
  • Даже Мужики Так Не Рубятся! Вундеркинд Муай-тай в ММА - Смила Сандел 2 дня назад
    Даже Мужики Так Не Рубятся! Вундеркинд Муай-тай в ММА - Смила Сандел
    Опубликовано: 2 дня назад
  • KOMATSU D155 ENGINE. INJECTION PUMP TIMING. TUTORIAL. 4 года назад
    KOMATSU D155 ENGINE. INJECTION PUMP TIMING. TUTORIAL.
    Опубликовано: 4 года назад
  • Problem High idle Rpm Engine Rendah D155A-6R Komatsu 3 года назад
    Problem High idle Rpm Engine Rendah D155A-6R Komatsu
    Опубликовано: 3 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5