• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette скачать в хорошем качестве

Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Games User Research: A World of Warcraft Case Study - Dan Jenrette

This talk will include an overview of the Games User Research Team at Blizzard and how being embedded in QA and it’s benefits. Dan will share what their team learned building a relationship with the WoW development team, successes, failures, lessons learned and still learning. Viewers can expect to take away: – Real world examples of how researchers attempted to build trusted relationships with game designers, producers, up to the director level on a large successful game development team – The different research methods used, what worked vs. what didn’t (also what surprised us) – Understanding potential pitfalls when attempting to insert research into a fast paced development process – Impact of a respected QA department across all of these efforts Dan Jenrette, Blizzard Ent. Dan is a 10 year User Research vet, having worked at several large tech companies like Google and Expedia, to small startups such as DivX. Most recently Dan has spent his past 7+ years at Blizzard, conducting studies across a large and diverse set of methodologies: usability, playtests, surveys, diary studies, remote usability, interviews, eye tracking, accessibility, and many more. He also has gained a depth of experience researching Blizzard’s wide array of games (World of Warcraft, StarCraft II, Heroes of the Storm, Overwatch, Hearthstone, Diablo 3, Overwatch League) as well as numerous support teams (Web, Battle.net, Customer Support, Internal Tools, Esports, QA). Dan’s passion for research stems from his curiosity and desire to learn more about people. He really enjoys those surprises that inevitably happen when doing research. #gamesUR Conference Games User Research focuses on players’ psychology and their behaviour via techniques such as playtesting, analytics, expert analysis, and others. Game User Researchers aim to help game developers deliver players the best gaming experience possible. The #gamesUR Conference is a biannual gathering of the world's top professionals in games user research. For more information visit www.gamesurconf.com

Comments
  • Gamer Motivation Profile Findings - #GamesUR US Conference 2016 9 лет назад
    Gamer Motivation Profile Findings - #GamesUR US Conference 2016
    Опубликовано: 9 лет назад
  • User Research on Destiny 8 лет назад
    User Research on Destiny
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Game Analytics for Game User Research - Anders Drachen, PhD 7 лет назад
    Game Analytics for Game User Research - Anders Drachen, PhD
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Пошаговое руководство по исследованию пользователей, которое я использую в Google как UX-дизайнер 1 год назад
    Пошаговое руководство по исследованию пользователей, которое я использую в Google как UX-дизайнер
    Опубликовано: 1 год назад
  • UX Research Methods
    UX Research Methods
    Опубликовано:
  • Diary of a Playtest Recruiter - You Want Me to do What Now? (And by When?) - Santino Garcia 6 лет назад
    Diary of a Playtest Recruiter - You Want Me to do What Now? (And by When?) - Santino Garcia
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Мозг геймера, часть 2: UX-дизайн для адаптации и вовлеченности игроков 5 лет назад
    Мозг геймера, часть 2: UX-дизайн для адаптации и вовлеченности игроков
    Опубликовано: 5 лет назад
  • UX and Cognitive Science in Game Design/ Celia Hodent, Game UX Consultant 7 лет назад
    UX and Cognitive Science in Game Design/ Celia Hodent, Game UX Consultant
    Опубликовано: 7 лет назад
  • How I became a UX Researcher with 0 experience: career transition tips 2 года назад
    How I became a UX Researcher with 0 experience: career transition tips
    Опубликовано: 2 года назад
  • The Evolution of Insight at Riot Games - #GamesUR US Conference 2016 9 лет назад
    The Evolution of Insight at Riot Games - #GamesUR US Conference 2016
    Опубликовано: 9 лет назад
  • DEATHLOOP's User Research User Experience Death Loop | Dana E. Nightingale | GCF 2022 3 года назад
    DEATHLOOP's User Research User Experience Death Loop | Dana E. Nightingale | GCF 2022
    Опубликовано: 3 года назад
  • «Open AI — это пузырь»! Откровения из Кремниевой долины | Братья Либерманы 3 недели назад
    «Open AI — это пузырь»! Откровения из Кремниевой долины | Братья Либерманы
    Опубликовано: 3 недели назад
  • 'Mainstream' UX and Games UX - Alistair Greo, Player Research 8 лет назад
    'Mainstream' UX and Games UX - Alistair Greo, Player Research
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 28. Исследование пользователей игр (при участии Стива Бромли) 2 года назад
    28. Исследование пользователей игр (при участии Стива Бромли)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Riot R&D: User Research Processes for Prototype and Pre Production - Austin Harley, Tom Barnes 2 года назад
    Riot R&D: User Research Processes for Prototype and Pre Production - Austin Harley, Tom Barnes
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как делают игры | Все этапы создания игр - подробно 3 года назад
    Как делают игры | Все этапы создания игр - подробно
    Опубликовано: 3 года назад
  • The Immutable Rules of UX (Jakob Nielsen Keynote) 6 лет назад
    The Immutable Rules of UX (Jakob Nielsen Keynote)
    Опубликовано: 6 лет назад
  • What Makes a Good Puzzle? 7 лет назад
    What Makes a Good Puzzle?
    Опубликовано: 7 лет назад
  • A Course About Game Balance 8 лет назад
    A Course About Game Balance
    Опубликовано: 8 лет назад
  • UX Week 2010 | Joe Kowalski | Video Games and the User Interface 15 лет назад
    UX Week 2010 | Joe Kowalski | Video Games and the User Interface
    Опубликовано: 15 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5