• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Northern General Transport Bus Depot Official Opening скачать в хорошем качестве

Northern General Transport Bus Depot Official Opening 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Northern General Transport Bus Depot Official Opening
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Northern General Transport Bus Depot Official Opening в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Northern General Transport Bus Depot Official Opening или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Northern General Transport Bus Depot Official Opening в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Northern General Transport Bus Depot Official Opening

The new Northern General Transport Bus Depot has opened its doors at Beamish, The Living Museum of the North today (Friday, 22nd November) – helping to preserve transport heritage and engineering skills, along with the century-old Northern name. The depot and workshop, which is part of the £20million Remaking Beamish project, is home to the museum’s growing fleet of buses and will allow visitors to watch engineering work on historic vehicles. Learning activities in science, technology, engineering and maths (STEM) will take place at the bus depot and apprenticeships will ensure that heritage engineering skills are passed on. Paul Jarman, Assistant Director – Design, Transport and Industry, said: “We are thrilled to be opening the Northern General Transport Bus Depot at Beamish. With the incredible growth in visitor numbers over the past decade we have been expanding our fleet of period vehicles to meet rising demand. “The new bus depot and associated workshop has been created to support this growth and we’re now lucky to have one of the best facilities in any museum in the UK for maintaining our fleet. “We’d like to thank our funders and supporters who are helping us preserve the region’s heritage, including transport heritage, for future generations.” The depot has been supported by The National Lottery Heritage Fund, Go North East and The Reece Foundation, along with local, regional and national trusts and foundations, the Friends of Beamish and the Business Friends of Beamish. The Northern General Transport Company’s first buses began running in 1913 and the name has been preserved in the new depot. The company later became Go-Ahead Northern and then Go North East. Around 175,000 journeys are made on Go North East buses every day around the region. Martijn Gilbert, Managing Director at Go North East, said: “We're delighted to see the opening of the Northern General Transport Bus Depot at Beamish Museum. As a long-standing partner, it's great to have been involved in this exciting project and to see everyone's hard work come to fruition. “Having operated buses in the North East for over 100 years, starting out way back in 1913, connecting communities and being a major employer particularly in areas close to Beamish, including Chester-le-Street, Stanley and Consett, it's fitting that we're supporting the museum with their new bus depot, which also forms an important part of keeping our history alive." The Reece Foundation aims to inspire the next generation of North East engineers and, to date, has pledged £720,000 to support the museum’s STEM learning programme. Anne Reece, Chair of The Reece Foundation, said: “The Reece Foundation is pleased to support this ambitious new addition to Beamish, which will bring engineering to life for the thousands of young people and their families who visit the attraction every year. "The trustees hope our contribution will enable the museum to continue to expand its work preserving the region’s rich industrial history while highlighting the importance of engineering in the future and the exciting careers that studying STEM can offer." Thanks to the money raised by National Lottery players, the Remaking Beamish project has been awarded £10.9million by The National Lottery Heritage Fund. David Renwick, Director, England, North, The National Lottery Heritage Fund, said: “It’s great to see this milestone in the Remaking Beamish project take place. We’re really proud that our investment will not only showcase transport heritage of the North East, but also help to inspire the next generation of engineers and scientists through the fantastic learning programme.” The Remaking Beamish project is the biggest development in the museum’s history and includes a 1950s Town, with the newly-opened welfare hall, as well as plans for houses, shops, a cinema, cafe and bowling green. Aged miners’ homes will provide a centre for older people, including those living with dementia. There will also be a 1950s Farm and expansion of the Georgian area, including Joe the Quilter’s cottage and an inn where visitors can stay overnight. To find out more about visiting Beamish, including opening times, see www.beamish.org.uk. Our other Social Media pages: Facebook:   / beamishlivingmuseum   Instagram:   / beamish_museum   Twitter:   / beamish_museum  

Comments
  • A little glimpse into the running of Puffing Billy! 8 месяцев назад
    A little glimpse into the running of Puffing Billy!
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Почему железным дорогам не нужны деформационные швы 2 года назад
    Почему железным дорогам не нужны деформационные швы
    Опубликовано: 2 года назад
  • Кое что из истории NEOPLAN: Суперавтобусы JUMBOCRUISER и MEGALINER 7 месяцев назад
    Кое что из истории NEOPLAN: Суперавтобусы JUMBOCRUISER и MEGALINER
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Почему рельсы имеют такую ​​форму? 2 года назад
    Почему рельсы имеют такую ​​форму?
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1918 J-Type Thornycroft 6 месяцев назад
    1918 J-Type Thornycroft
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Самолет без крыльев: колеоптер 5 лет назад
    Самолет без крыльев: колеоптер
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Присоединяйтесь к Рассу и Бену для короткой беседы о нашем недавно приобретенном автобусе в музее! 4 месяца назад
    Присоединяйтесь к Рассу и Бену для короткой беседы о нашем недавно приобретенном автобусе в музее!
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • «Транзистор»: документальный фильм 1953 года, предвосхищающий его влияние на технологии. 10 лет назад
    «Транзистор»: документальный фильм 1953 года, предвосхищающий его влияние на технологии.
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Насколько хорошо вы знаете системы сигнализации? 6 месяцев назад
    Насколько хорошо вы знаете системы сигнализации?
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Паровые экскаваторы 1 месяц назад
    Паровые экскаваторы
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Метро Пхеньяна, Северная Корея (2024) 1 год назад
    Метро Пхеньяна, Северная Корея (2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как работает паровой двигатель 2 года назад
    Как работает паровой двигатель
    Опубликовано: 2 года назад
  • Новый поезд «Буревестник» | Первый рейс | Москва – Нижний Новгород 2 недели назад
    Новый поезд «Буревестник» | Первый рейс | Москва – Нижний Новгород
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Икарус 250 - за что любили туриста из Венгрии / Автобус Ikarus 250 в СССР тест и обзор 3 года назад
    Икарус 250 - за что любили туриста из Венгрии / Автобус Ikarus 250 в СССР тест и обзор
    Опубликовано: 3 года назад
  • Как работала машина 4 года назад
    Как работала машина "Энигма"?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Удивительный Заброшенный Транспорт 3 года назад
    Удивительный Заброшенный Транспорт
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ту-134 а/к Air Koryo | Рейс Пхеньян — Оран | Горы Чильбо | КНДР, сельская местность 1 год назад
    Ту-134 а/к Air Koryo | Рейс Пхеньян — Оран | Горы Чильбо | КНДР, сельская местность
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 11 дней назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 11 дней назад
  • МАГИЯ ДОБЫЧИ, ОЧИСТКИ, ПЕРЕРАБОТКИ И ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СЕРЫ 65534 7 лет назад
    МАГИЯ ДОБЫЧИ, ОЧИСТКИ, ПЕРЕРАБОТКИ И ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СЕРЫ 65534
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Легендарный NEOPLAN: автобус, который изменил правила 9 дней назад
    Легендарный NEOPLAN: автобус, который изменил правила
    Опубликовано: 9 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5