У нас вы можете посмотреть бесплатно Get to Know или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Support teams have to handle a lot of tickets - and virtual agents help them by deflecting some easier ones, and gathering info for harder ones. Here we'll learn how Jira Service Management's Virtual Agent can help teams handle requests. We'll cover topics like: ✅Why you should consider using one ✅Identifying good use cases for one ✅Creating a new one from scratch ✅Creating useful intents and flows for them to follow ✅How to interpret metrics ✅What they can't do ✅And more By the end you'll have a solid understanding of this tool, and the ability to create one if you need to! Looking for more? 💭 Learn Project Management - https://shorturl.at/zDVGB 📚 Check out my blog here - https://www.hean.tech/ 🏫 My online learning here - https://www.hean.tech/online-learning... 🔗 Follow me on LinkedIn - / robert-hean 💬 Join the Atlassian Study Community for a live group chatting about Jira, Confluence and more - / discord #atlassiancreator #jiraservicemanagement #traininganddevelopment #ai #atlassian