• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary) скачать в хорошем качестве

Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary) 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Support Q/A (Paper Summary)

#rag #knowledgegraph #customersupport #machinelearning #llms #naturallanguageprocessing In customer service technical support, swiftly and accurately retrieving relevant past issues is critical for efficiently resolving customer inquiries. The conventional retrieval methods in retrieval augmented generation (RAG) for large language models (LLMs) treat a large corpus of past issue tracking tickets as plain text, ignoring the crucial intra-issue structure and inter-issue relations, which limits performance. We introduce a novel customer service question-answering method that amalgamates RAG with a knowledge graph (KG). Our method constructs a KG from historical issues for use in retrieval, retaining the intra-issue structure and interissue relations. During the question-answering phase, our method parses consumer queries and retrieves related sub-graphs from the KG to generate answers. This integration of a KG not only improves retrieval accuracy by preserving customer service structure information but also enhances answering quality by mitigating the effects of text segmentation. Empirical assessments on our benchmark datasets, utilizing key retrieval (MRR, Recall@K, NDCG@K) and text generation (BLEU, ROUGE, METEOR) metrics, reveal that our method outperforms the baseline by 77.6% in MRR and by 0.32 in BLEU. Our method has been deployed within LinkedIn’s customer service team for approximately six months and has reduced the median per-issue resolution time by 28.6%. Paper Link: https://arxiv.org/pdf/2404.17723v1 Paper Title: Retrieval-Augmented Generation with Knowledge Graphs for Customer Service Question Answering Paper Author: Zhentao Xu, Mark Jerome Cruz, Matthew Guevara, Tie Wang, Manasi Deshpande, Xiaofeng Wang, Zheng Li ⏩ IMPORTANT LINKS Research Paper Summaries:    • Simple Unsupervised Keyphrase Extraction u...   Enjoy reading articles? then consider subscribing to Medium membership, it is just 5$ a month for unlimited access to all free/paid content. Subscribe now -   / membership   ********************************************* ⏩ Youtube -    / @techvizthedatascienceguy   ⏩ LinkedIn -   / prakhar21   ⏩ Medium -   / prakhar.mishra   ⏩ GitHub - https://github.com/prakhar21 ********************************************* ⏩ Please feel free to share out the content and subscribe to my channel -    / @techvizthedatascienceguy   Tools I use for making videos :) ⏩ iPad - https://tinyurl.com/y39p6pwc ⏩ Apple Pencil - https://tinyurl.com/y5rk8txn ⏩ GoodNotes - https://tinyurl.com/y627cfsa #techviz #datascienceguy #deeplearning #ai #openai #chatgpt #machinelearning #recommendersystems #CustomerServiceTechnicalSupport #EfficientlyResolvingCustomerInquiries #RetrievalAugmentedGeneration #LargeLanguageModels #IssueTrackingTickets #CustomerServiceQuestionAnswering #KnowledgeGraphRetrieval About Me: I am Prakhar Mishra and this channel is my passion project. I am currently pursuing my MS (by research) in Data Science. I have an industry work-ex of 4+ years in the field of Data Science and Machine Learning with a particular focus on Natural Language Processing (NLP).

Comments
  • RAPTOR: Рекурсивная абстрактная обработка для поиска в древовидной структуре (краткое содержание ... 1 год назад
    RAPTOR: Рекурсивная абстрактная обработка для поиска в древовидной структуре (краткое содержание ...
    Опубликовано: 1 год назад
  • GraphRAG: союз графов знаний и RAG: Эмиль Эйфрем 1 год назад
    GraphRAG: союз графов знаний и RAG: Эмиль Эйфрем
    Опубликовано: 1 год назад
  • The Secret Weapons Revolutionizing Customer Support: RAG + Knowledge Graphs 1 год назад
    The Secret Weapons Revolutionizing Customer Support: RAG + Knowledge Graphs
    Опубликовано: 1 год назад
  • Graph RAG: Улучшение RAG с помощью графов знаний 1 год назад
    Graph RAG: Улучшение RAG с помощью графов знаний
    Опубликовано: 1 год назад
  • LLM fine-tuning или ОБУЧЕНИЕ малой модели? Мы проверили! 12 дней назад
    LLM fine-tuning или ОБУЧЕНИЕ малой модели? Мы проверили!
    Опубликовано: 12 дней назад
  • LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры 1 год назад
    LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры
    Опубликовано: 1 год назад
  • RAG vs. Fine Tuning 1 год назад
    RAG vs. Fine Tuning
    Опубликовано: 1 год назад
  • Chat and RAG with Tabular Databases Using Knowledge Graph and LLM Agents 1 год назад
    Chat and RAG with Tabular Databases Using Knowledge Graph and LLM Agents
    Опубликовано: 1 год назад
  • Understanding RAG: Basics, Challenges, and Improvements 2 года назад
    Understanding RAG: Basics, Challenges, and Improvements
    Опубликовано: 2 года назад
  • Объяснение ИИ — Графы знаний | Превращение необработанных данных в полезную информацию 1 год назад
    Объяснение ИИ — Графы знаний | Превращение необработанных данных в полезную информацию
    Опубликовано: 1 год назад
  • Интервью по проектированию системы Google: Design Spotify (с бывшим менеджером по маркетингу Google) 2 года назад
    Интервью по проектированию системы Google: Design Spotify (с бывшим менеджером по маркетингу Google)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Краткое описание Agile Product Ownership 13 лет назад
    Краткое описание Agile Product Ownership
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Advanced RAG with Knowledge Graphs (Neo4J demo) 2 года назад
    Advanced RAG with Knowledge Graphs (Neo4J demo)
    Опубликовано: 2 года назад
  • RAG простыми словами: как научить LLM работать с файлами 8 дней назад
    RAG простыми словами: как научить LLM работать с файлами
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Учебник по Excel за 15 минут 2 года назад
    Учебник по Excel за 15 минут
    Опубликовано: 2 года назад
  • Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение 8 лет назад
    Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Improving your RAG system with Self Querying Retrieval 1 год назад
    Improving your RAG system with Self Querying Retrieval
    Опубликовано: 1 год назад
  • Понимание GD&T 2 года назад
    Понимание GD&T
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как LLM могут хранить факты | Глава 7, Глубокое обучение 1 год назад
    Как LLM могут хранить факты | Глава 7, Глубокое обучение
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как работает ChatGPT: объясняем нейросети просто 2 года назад
    Как работает ChatGPT: объясняем нейросети просто
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5