У нас вы можете посмотреть бесплатно I Made a Game Engine That Simulates Real Light или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Showing How Game Engines Work — by Building One From Scratch in C++ From project management and asset systems to scenes, events, and a custom editor, this video breaks down game engine architecture in a simple and approachable way. 💻 Source Code: https://github.com/jakubg05/Laura Cherno’s Game Engine Series • Game Engine This series has been a huge source of information and inspiration for this project. 🎵 Full music list at the end of the video. Contact: • Mail: [email protected] --- Chapters: 00:00 - Intro 00:30 - The Most Important Concept 01:04 - Application Class & Mainloop 02:25 - Creating a Window 03:52 - Managing Objects with GUIDs 05:15 - Projects Overview 06:31 - Scene, Entities & Components 07:59 - Asset Manager & Asset Pool 10:04 - Project Manager 10:56 - LayerStack 14:06 - Viewport Panel 14:52 - Event System 16:22 - Editor State: Sharing Data Among Panels 17:11 - Scene Hierarchy & Inspector Panels 19:24 - Assets Panel 20:50 - Custom Titlebar & Menu 22:42 - Profiler & Scope Timers 23:34 - Themes 23:59 - Launcher Window 24:20 - The Renderer 25:58 - Exporting the Project 29:42 - Outro