• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps скачать в хорошем качестве

Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Antonov An-70 propfan cargo aircraft at Le Bourget 2013 - HD 50fps

Short snippet of an Antonov An-70 flight demonstration at Paris Air Show 2013 in Le Bourget. Gotta love those intense-blue coaxial props! :D The Antonov An-70 (Russian/Ukrainian: Антонов Ан-70) is a medium-range transport aircraft powered by four propfan engines with coaxial counter-rotating propellers. It was developed in the late 1980s by the Antonov Design Bureau to replace the obsolete An-12 military transport aircraft. The maiden flight of the first prototype took place in December 1994 in Kiev. Following the dissolution of the Soviet Union in the early 1990s, the programme became a joint development between Russia and Ukraine. The former compounded the issue of a reduced market with its intermittent commitment to the project. Repeated attempts to start production have had limited success. Western European countries, including Germany, at one stage assessed the aircraft for procurement but later decided against it. The An-70 is a monoplane with a high-mounted wing design that features four distinctive propfan engines. Designed by the Progress Design Bureau, each of the D-27 engines is rated at 13,800 shp (which can be uprated to 16,000 shp), which is used to drive the SV-27 contra-rotating scimitar propellers designed by Aerosila; eight on the front propeller and six on the aft propeller. The propfan engines deliver slipstream to the supercritical wings that feature double-slotted trailing edges to provide high lift coefficients at low speeds. The modernisation of the aircraft during 2010–2012 saw upgrades to the engines, including the incorporation of FADEC, and the further separation of the two propellers. According to DASA's evaluation, the propfan engines were 10 percent more efficient than conventional turboprops. Similar to many aircraft designs of the Soviet Union, the An-70 was designed as an airlifter that could operate from unprepared fields. In short take-off and landing (STOL) configuration, the aircraft could lift off from a 600 m dirt strip with 25 tonnes of cargo and fly for 3,000 km. Alternatively, it could fly the same distance with 35 t of cargo if it took off from a 1,800 m paved runway. For a payload-heavy mission, the An-70 can haul 47 t of cargo for a range of 1,500 km but if range was essential, the aircraft can carry a load of 17 t over 8,000 km. In exceptional circumstances, the An-70 subjected to lower-g take-offs, can airlift a 47 t T-80U main battle tank and fly it for 3,000 km. The fully pressurised internal cabin measures 4 m wide and 4.1 m high and has a length of 18.6 m from the front to the ramp; with the ramp included, the total cabin length is 22.4 m. In comparison, the turbofan-powered Il-76 has a lower cross-sectional cargo area, but exceeds the An-70 in payload capability and ramp length. The An-70's cargo hold is serviced by four electrical hoists that facilitate autonomous cargo loading. A central floor can be rapidly installed for the accommodation of 300 soldiers or 200 injured personnel over two decks. SPECIFICATIONS Crew: 4 (two pilots, navigator and flight engineer) Capacity: 300 troops or 206 stretcher cases Payload: 47000 kg Length: 40.7 m Wingspan: 44.06 m Height: 16.38 m Empty weight: 66230 kg Max. takeoff weight: 145000 kg Powerplant: 4× Progress D-27 propfans, 10,350 kW each PERFORMANCE Maximum speed: 780 km/h Cruise speed: 750 km/h Stall speed: 113 km/h Range: 6,600 km or 5,000 km with 20 or 35 t of cargo Service ceiling: 12000 m Rate of climb: 24.9 m/s More info on the wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov... If you dearly enjoy my content, please consider supporting me on Patreon!   / airguardian   I'd feel really grateful that you take some time to SHARE this video with your friends, LIKE and off course, SUBSCRIBE! --------------------------------------------------------------------------------------------------------- My AIRSOFT YouTube channel: (Mostly airsoft gameplays)    / airguardianairsoft   My secondary aviation YouTube channel: (For vlogging and RC tutorials and weird stuff that I think has no place in my main channel)    / @rc4ever   --------------------------------------------------------------------------------------------------------- You can also follow me on: Facebook:   / rc4ever   Twitter:   / rc4media   Instagram:   / jet3d_master   Patreon:   / airguardian  

Comments
  • Демонстраційний політ літака АН-70/Demoflight of AN-70 8 лет назад
    Демонстраційний політ літака АН-70/Demoflight of AN-70
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Антонов Ан-70 UR-NTK МАКС 2003 16 лет назад
    Антонов Ан-70 UR-NTK МАКС 2003
    Опубликовано: 16 лет назад
  • зачем на самолете винты встречного вращения? 3 года назад
    зачем на самолете винты встречного вращения?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Крушение Ту-144. За 4 часа от Москвы до Хабаровска - почему этого не случилось. 23 мая 1978 года. 1 год назад
    Крушение Ту-144. За 4 часа от Москвы до Хабаровска - почему этого не случилось. 23 мая 1978 года.
    Опубликовано: 1 год назад
  • Very Rare! Antonov An-70 Taking Off from Leipzig/Halle Airport (Germany) 10 лет назад
    Very Rare! Antonov An-70 Taking Off from Leipzig/Halle Airport (Germany)
    Опубликовано: 10 лет назад
  • GE36 Unducted Fan 8 лет назад
    GE36 Unducted Fan
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Ilyushin Il-76 Soviet strategic airlift 10 лет назад
    Ilyushin Il-76 Soviet strategic airlift
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Антонов Ан-70 — мощный военно-транспортный самолёт нового поколения 🇷🇺✈️🚀🇷🇺 6 дней назад
    Антонов Ан-70 — мощный военно-транспортный самолёт нового поколения 🇷🇺✈️🚀🇷🇺
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Что случилось с гигантскими экранопланами? 6 лет назад
    Что случилось с гигантскими экранопланами?
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Посадка літака АН-70 при потужному боковому вітрі /AN-70 is approaching under condition of side wind 9 лет назад
    Посадка літака АН-70 при потужному боковому вітрі /AN-70 is approaching under condition of side wind
    Опубликовано: 9 лет назад
  • EPIC MIG-35 SOLO FLIGHT, BREATHTAKING SHOTS! ✈️ MAKS 2017 [Remastered] 1 год назад
    EPIC MIG-35 SOLO FLIGHT, BREATHTAKING SHOTS! ✈️ MAKS 2017 [Remastered]
    Опубликовано: 1 год назад
  • Soviet An-22 Antei strategic airlifter 3 года назад
    Soviet An-22 Antei strategic airlifter
    Опубликовано: 3 года назад
  • Факты об Ан-70 ✈️ который является первым в мире винтовентиляторным двигателем 🙋‍♀️ Это прототип ... 4 года назад
    Факты об Ан-70 ✈️ который является первым в мире винтовентиляторным двигателем 🙋‍♀️ Это прототип ...
    Опубликовано: 4 года назад
  • Катастрофа Ан 22 в Панагархе  (1970г.) 4 года назад
    Катастрофа Ан 22 в Панагархе (1970г.)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Ан-70 - презентация (раритет)/Antonov An-70 presentation (rare) 5 лет назад
    Ан-70 - презентация (раритет)/Antonov An-70 presentation (rare)
    Опубликовано: 5 лет назад
  • RARE | Tupolev Tu-95MS Bear Inflight | HD 12 лет назад
    RARE | Tupolev Tu-95MS Bear Inflight | HD
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Propeller INSANITY - The Convair Model 37! 4 года назад
    Propeller INSANITY - The Convair Model 37!
    Опубликовано: 4 года назад
  • An-70 - MAKS 2003 16 лет назад
    An-70 - MAKS 2003
    Опубликовано: 16 лет назад
  • PW-Allison 578-DX Propfan 7 лет назад
    PW-Allison 578-DX Propfan
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Antonov An-70 at the 2013 Paris Airshow 12 лет назад
    Antonov An-70 at the 2013 Paris Airshow
    Опубликовано: 12 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5