У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Win at The Front Counter for Service Advisors или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode, Michael Doherty dives into the mindset shift required for service advisors to truly make a difference beyond just processing repair orders. Michael emphasizes the importance of building genuine client relationships, educating rather than pressuring customers, and the need for advisors to see their daily work as a craft rather than a grind. 00:00 "Beyond Service Advisor: Difference Maker" 05:24 Purpose Beyond Paychecks 09:23 "Client Education Over Pressure" 11:56 Attitude Shapes Your Success 14:14 Navigating Challenges in Automotive Marketing 19:39 "Customer Feelings Drive Success" 20:54 Seasonal Transition and Appreciation Message