У нас вы можете посмотреть бесплатно Set Boundaries With Clients! Service Advisor Tips или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode, Michael Doherty hosts his final Autofix AdvisorCast and shares heartfelt reflections on the evolution of customer expectations in the automotive industry. He emphasizes that today's customers want Amazon-like convenience, high-end service, and genuine warmth from their repair shops. Key takeaways include the importance of setting clear, realistic boundaries with clients, leveraging proactive and empathetic communication to build trust, and maintaining consistency through strong systems and daily habits. If you'd like to be the next host of this podcast, contact Chris Cotton at [email protected] Timestamps: 00:00 Passing the Torch: Autofix AdvisorCast 03:45 Managing Expectations Builds Trust 10:11 "Truthful Service with Tact" 13:57 Proactive Communication Prevents Client Loss 16:27 Customer Service Beyond Transaction 17:58 "Excellence Starts with Habits" 22:57 Passing the Autofix Advisor Baton