У нас вы можете посмотреть бесплатно Minimum Autopilot Disconnection Heights – CAT 1, CAT 2 & CAT 3 Explained или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Master the Airbus A320’s minimum autopilot disconnection heights with this clear and engaging guide to CAT 1, CAT 2, and CAT 3 operations. Whether you’re a new Airbus pilot or a seasoned captain, understanding when to disengage the autopilot is critical for safe, compliant approaches. In this video, we break down: ✈ CAT 1 approaches — Why 160 ft AGL is your limit when CAT 1 is displayed on the FMA. ✈ CAT 1 approach with CAT 3 DUAL capability — How you can keep the autopilot engaged to 0 ft AGL during autoland. ✈ CAT 2 automatic approaches without autoland — The 100 ft decision height rule and 80 ft autopilot disconnect minimum. ✈ How to read the FMA like a pro to know your real-time autopilot limits. Perfect for Airbus A320 flight crew, sim pilots, and aviation enthusiasts who want to understand the real-world application of Airbus FCOM and FCTM rules. 📌 Stay ahead of the curve: Subscribe to the A320 Mentor Channel for more A320 systems training, flight technique tutorials, and real-world pilot tips.