• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!] скачать в хорошем качестве

ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!] 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



ILS Categories - [Learn How To Choose The Right ILS Procedure When The Visibility Is Not Great!]

In this video, we are going to talk about the ILS Categories, you will learn what the ILS categories are and how to choose the right procedure when the visibility is not great! For the same ILS procedure, you have different categories: CAT I CAT II CAT III A, IIIB, IIIC. Depending on your RVR (Runway Visual Range) you should fly a specific ILS category, this is so because each one of these has a different required RVR minimum. For example, the CATI has a minimum required RVR of 550m, and if the reported RVR at your destination airport is 400m you cannot fly that procedure because your Runway Visual Range is below the minimum required. In this case, you can fly an ILS CAT II that has a lower RVR minimum (300m). So as you can see, depending on the present RVR you should fly one category or another. One of the biggest differences between the CAT I and the rest of the ILS Categories is that when flying an ILS CATI you disconnect the autopilot on final and land the plane manually, while the CAT II and IIIIs ILS require an Autoland (some operators perform a manual landing out of a CAT II). This is so because on the ILS Categories II and IIIs you are under low visibility operations. The decision altitude/height varies depending on the category of the procedure. If you want to learn more about the Runway Visual Range watch the following video:    • Runway Visual Range (RVR) - [All you need ...   If you are interested to learn more about the Radio Altimeter watch the following:    • Radio Altimeter - [What it is, how does it...   If you want to subscribe to the PILOTCLIMB YouTube Channel click the following link:    / @pilotclimb   If you feel like donating to the PILOTCLIMB channel you can send a PayPal or a crypto transaction to the addresses below: PayPal address: https://www.paypal.me/PilotClimb Bitcoin address: 3DMaWztGYufX9WH33hSVNouwVpMEBA6m1t Etherium address: 0x486fcA0234e2950D2068d1171379F5Efb36B911A #PILOTCLIMB ============================================================== Disclaimer: THIS VIDEO IS FOR ENTERTAINMENT PURPOSES ONLY. NOT FOR REAL-LIFE OPERATIONS. PLEASE REFER TO THE OFFICIAL MANUAL AND DOCUMENTATION. ==============================================================

Comments
  • What Is A RADAR VECTOR?  ATC Heading Instructions Made Easy! 4 года назад
    What Is A RADAR VECTOR? ATC Heading Instructions Made Easy!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Когда пилот НЕ МОЖЕТ продолжать заход на посадку - [Объяснение запрета захода на посадку]. 4 года назад
    Когда пилот НЕ МОЖЕТ продолжать заход на посадку - [Объяснение запрета захода на посадку].
    Опубликовано: 4 года назад
  • How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain]. 4 года назад
    How to Brief a Jeppesen Vor Approach Chart - [Practical Advice From A Boeing Captain].
    Опубликовано: 4 года назад
  • Precision Approaches, Non-Precision Approach And Approach With Vertical Guidance (APV) 4 года назад
    Precision Approaches, Non-Precision Approach And Approach With Vertical Guidance (APV)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Подходы категории III 2 года назад
    Подходы категории III
    Опубликовано: 2 года назад
  • Final Approach Fix (FAF) MUST WATCH video!! Biggest Misconception Explained - [All You Need To know] 5 лет назад
    Final Approach Fix (FAF) MUST WATCH video!! Biggest Misconception Explained - [All You Need To know]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ПРОЦЕДУРА В УСЛОВИЯХ ПОНИЖЕННОЙ ВИДИМОСТИ || LVP || LVTO || 2 года назад
    ПРОЦЕДУРА В УСЛОВИЯХ ПОНИЖЕННОЙ ВИДИМОСТИ || LVP || LVTO ||
    Опубликовано: 2 года назад
  • Understanding RVR | Low Visibility Conditions | Operations Category | CAT 1/2/3 A,B,C | 11 месяцев назад
    Understanding RVR | Low Visibility Conditions | Operations Category | CAT 1/2/3 A,B,C |
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • КТО ВЫКЛЮЧИЛ ДВИГАТЕЛЬ?! DA-40 NG УВАУ ГА в Солдатской Ташле, 8 мая 2014 год. 3 недели назад
    КТО ВЫКЛЮЧИЛ ДВИГАТЕЛЬ?! DA-40 NG УВАУ ГА в Солдатской Ташле, 8 мая 2014 год.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • What's the Difference between ILS Y & ILS Z? 2 года назад
    What's the Difference between ILS Y & ILS Z?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Подходы категории 3 и автоматическая посадка 9 лет назад
    Подходы категории 3 и автоматическая посадка
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Как работает ILS? Объяснения КАПИТАНА ДЖО 8 лет назад
    Как работает ILS? Объяснения КАПИТАНА ДЖО
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Low Visibility Ground Operations & LVTO - [What You Need To Consider When The Visibility Is Low]. 4 года назад
    Low Visibility Ground Operations & LVTO - [What You Need To Consider When The Visibility Is Low].
    Опубликовано: 4 года назад
  • approach lights 12 лет назад
    approach lights
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Требуемый RVR 6 лет назад
    Требуемый RVR
    Опубликовано: 6 лет назад
  • TORA TODA ASDA LDA Explanation - [Stopway, Clearway and Displaced threshold] 5 лет назад
    TORA TODA ASDA LDA Explanation - [Stopway, Clearway and Displaced threshold]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ILS: ВСЁ ОБЪЯСНЕННО | Серия IFR Chart Pro 3 года назад
    ILS: ВСЁ ОБЪЯСНЕННО | Серия IFR Chart Pro
    Опубликовано: 3 года назад
  • Три попытки достичь минимумов IFR! Не зашёл ли я слишком далеко? 1 год назад
    Три попытки достичь минимумов IFR! Не зашёл ли я слишком далеко?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Сможет ли пассажир посадить самолет? 3 недели назад
    Сможет ли пассажир посадить самолет?
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Decision Height + ILS Categories 9 лет назад
    Decision Height + ILS Categories
    Опубликовано: 9 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5