• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People скачать в хорошем качестве

The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People 1 день назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Most Comfortable 4-Seater That Couldn’t Carry 4 People

The Rockwell Commander 112/114 is one of general aviation’s biggest “how did this not win?” stories. Built by North American Rockwell / Rockwell International through its Aero Commander division, the Commander singles were designed to feel like a mini business airplane: a wide, car-like cabin, solid manners, and a reputation for being built like a tank under FAR Part 23 thinking. The prototype first flew on 4 December 1970, production kicked off in the early 1970s, and Rockwell aimed it straight at the everyday four-seat market dominated by names like Piper and Beechcraft. But here’s the punchline: the Commander often delivered the “big-airplane comfort” buyers wanted… while punishing them in the one place GA spreadsheets don’t forgive — useful load. In this video, we break down why a “four-seater” can end up feeling like a two-adults-and-bags machine once you load real fuel, real people, and real expectations. What we cover: The lineup: the retractable-gear Commander 112 with the Lycoming IO-360 (200 hp), plus the step-up Commander 114 with the Lycoming IO-540 (260 hp), and how those changes affected the real-world mission. Design logic vs market reality: why Rockwell’s “strength + comfort” pitch didn’t automatically translate into sales. The places and players: from Bethany, Oklahoma production roots to the corporate handoffs — including Gulfstream owning the rights for a period (and not caring about piston singles), and Randall Greene bringing the type back via Commander Aircraft Company, restarting production with the upgraded 114B in 1992. The “orphan aircraft” problem: how support, parts, and ownership changes shape what people actually buy and keep. Commander culture: the broader Aero Commander legacy — including legendary airshow pilot R.A. “Bob” Hoover, whose Shrike Commander displays made the brand famous to a generation of pilots.

Comments
  • 10 Most Efficient 4-Seat Airplanes 1 месяц назад
    10 Most Efficient 4-Seat Airplanes
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Kenworth K100 cabover hasn’t seen the road in 30 years! Will it drive again?? 1 день назад
    Kenworth K100 cabover hasn’t seen the road in 30 years! Will it drive again??
    Опубликовано: 1 день назад
  • I Investigated a Routine Flight Gone Horribly Wrong! 2 часа назад
    I Investigated a Routine Flight Gone Horribly Wrong!
    Опубликовано: 2 часа назад
  • Что происходит после приземления за пределами аэропорта 3 года назад
    Что происходит после приземления за пределами аэропорта
    Опубликовано: 3 года назад
  • Solo Beach & Mountain Camping in my Super Cub 2 месяца назад
    Solo Beach & Mountain Camping in my Super Cub
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 10 Most Efficient 6-Seat Airplanes 2 месяца назад
    10 Most Efficient 6-Seat Airplanes
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • The IMPOSSIBLE TURN That Killed a Pilot Legend! 2 месяца назад
    The IMPOSSIBLE TURN That Killed a Pilot Legend!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Полет на частном самолете Phenom 300E в Бозмен 2 месяца назад
    Полет на частном самолете Phenom 300E в Бозмен
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • МиГ-23 — Истребитель с изменяемой стреловидностью крыла | Обзор, характеристики и возможности 4 часа назад
    МиГ-23 — Истребитель с изменяемой стреловидностью крыла | Обзор, характеристики и возможности
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Inside the Me 163 Komet 1 день назад
    Inside the Me 163 Komet
    Опубликовано: 1 день назад
  • Полный обзор Pipistrel Panthera — будущее быстрых и эффективных частных полетов! 3 недели назад
    Полный обзор Pipistrel Panthera — будущее быстрых и эффективных частных полетов!
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Boeing Bought Embraer to Outsmart Airbus - But FAILED Miserably 21 час назад
    Boeing Bought Embraer to Outsmart Airbus - But FAILED Miserably
    Опубликовано: 21 час назад
  • 25 Cheap Airplanes Most Pilots Can Buy 1 месяц назад
    25 Cheap Airplanes Most Pilots Can Buy
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • The 1,000-Mile Airplane That Shouldn’t Exist - Pipistrel Panthera 2 месяца назад
    The 1,000-Mile Airplane That Shouldn’t Exist - Pipistrel Panthera
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 18 Great Airplanes Marketing Couldn’t Save 2 месяца назад
    18 Great Airplanes Marketing Couldn’t Save
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Rich Pilots Buy Cirrus... Smart Mechanics Buy THESE 11 дней назад
    Rich Pilots Buy Cirrus... Smart Mechanics Buy THESE
    Опубликовано: 11 дней назад
  • The Plane Boeing Laughed At 4 дня назад
    The Plane Boeing Laughed At
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Why Cessna’s ‘Cheap Trainer’ Turned Into a $149,000 Disaster 4 недели назад
    Why Cessna’s ‘Cheap Trainer’ Turned Into a $149,000 Disaster
    Опубликовано: 4 недели назад
  • How Qatar Airways Tried to Outsmart Airbus - But FAILED Miserably 6 дней назад
    How Qatar Airways Tried to Outsmart Airbus - But FAILED Miserably
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Оценка ущерба после аварийной посадки. 1 день назад
    Оценка ущерба после аварийной посадки.
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5