• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4 скачать в хорошем качестве

LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4 4 years ago

video

sharing

camera phone

video phone

free

upload

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



LANCIA TREVI BIMOTORE twin-engine. Before DELTA S4

Engine (4 cylinders 2.0) x2 Power cv hp/rpm 135x2 Torque Nm/rpm 206x2 Vel. max km/h 0/100 km/h s. weight kg Giorgio Pianta pilastro delle corse italiane, ebbe l’intuizione di aggiungere un motore per ogni assale, su un prototipo Lancia Trevi Volumex che montava un motore 2 litri 4 cilindri in linea da 135 cv e 206 Nm di coppia massima, con compressore volumetrico a lobi detto “Volumex”, usato anche dalla 037    • LANCIA 037 STRADALE (road)  . Furono saldate le portiere posteriori, venne montato il secondo motore 2.0 Volumex al posto dei sedili e venne spostato l'unico serbatoio di 130l nel portabagagli. Ed ecco la trazione 4×4, dove ogni motore trasmetteva il moto alle ruote del rispettivo assale. Entrambi le trasmissioni erano collegate tra loro, permettendo al pilota di cambiare marcia usando una sola leva ed una sola frizione come nelle vetture convenzionali. Per l’acceleratore invece, si usò un sistema elettronico che avrebbe gestito 2 carburatori contemporaneamente applicando un leggero ritardo su quello posteriore, in modo da ridurre il sovrasterzo. Anche il cruscotto fu modificato, trovando posto a indicatori doppi per contagiri, manometro, temperatura dell’acqua e pressione dell’olio. La soluzione di montare il doppio propulsore non si rivelò un completo fallimento, le prestazioni erano ottime ma la Trevi Bimotore pagava lo scotto del peso elevato dovuto a motore-trasmissione doppi, oltre ad avere un problema di surriscaldamento del propulsore montato posteriormente. Così il progetto della Trevi Bimotore lasciò lo spazio al progetto “Abarth SE038” che in seguito diventerà la mostruosa Delta S4    • LANCIA DELTA S4 STRADALE (road)  . Giorgio Pianta, pillar of Italian racing, had the intuition to add an engine for each axle, on a Lancia Trevi Volumex prototype that was fitted with a 2-liter 4-cylinder in-line engine with 135 HP and 206 Nm of maximum torque, with a compressor volumetric lobes called “Volumex”, also used by 037    • LANCIA 037 STRADALE (road)  . The rear doors were welded, the second 2.0 Volumex engine was mounted in place of the seats and the single 130-liter tank was moved to the trunk. And here is the 4 × 4 drive, where each motor transmits motion to the wheels of the respective axle. Both transmissions were linked together, allowing the driver to shift gears using a single lever and a single clutch as in conventional cars. For the accelerator, on the other hand, an electronic system was used that would have managed 2 carburetors while applying a slight delay to the rear one, in order to reduce oversteer. The dashboard has also been modified, finding space for double indicators for tachometer, manometer, water temperature and oil pressure. The solution of mounting the double engine did not turn out to be a complete failure, the performance was excellent but the Trevi Bimotore paid the price for the high weight due to the double engine-transmission, as well as having an engine overheating problem. rear mounted. Thus the Trevi Bimotore project started the “Abarth SE038” project which in later it will become the monstrous Delta S4    • LANCIA DELTA S4 STRADALE (road)  . Giorgio Pianta, die Säule des italienischen Rennsports, hatte die Intuition, für jede Achse einen Motor hinzuzufügen, und für die Erstellung des Prototyps fiel die Wahl auf den Lancia Trevi Volumex, der mit einem 2-Liter-Fünfzylinder-Reihenmotor mit 135 PS und 206 Nm maximalem Drehmoment ausgestattet war. . Der berühmte Lappen-Volumenkompressor mit dem Namen "Volumex" wurde standardmäßig eingebaut und auch vom 037    • LANCIA 037 STRADALE (road)   verwendet. Er garantiert sowohl ein niedriges Drehmoment als auch eine gute Beschleunigerbereitschaft, entscheidende Eigenschaften bei Rallyes. Der zweite 2.0 Volumex Motor wurde anstelle der Rücksitze und damit 4 × 4 Traktion montiert. Die Getriebe waren miteinander verbunden, so dass der Fahrer mit einem einzigen Hebel und einer einzigen Kupplung den Gang wechseln konnte, während stattdessen das Gaspedal verwendet wurde. Es wurde ein elektronisches System angenommen, das zwei Vergaser gleichzeitig verwalten würde, wobei eine leichte Verzögerung auf den hinteren angewendet würde, um dies zu tun Übersteuern reduzieren. Die Leistung war ausgezeichnet, aber der Trevi Bimotore bezahlte den Preis für das hohe Gewicht und hatte ein Überhitzungsproblem des Heckmotors, sodass er dem monströsen Delta S4    • LANCIA DELTA S4 STRADALE (road)   Platz machte. SUBSCRIBE    / @automotorarea.m.r.carandmo3012   #AUTOMOTORARE

Comments
  • The Lancia Trevi Bimotore: Lancia's Answer to the Quattro 1 year ago
    The Lancia Trevi Bimotore: Lancia's Answer to the Quattro
    Опубликовано: 1 year ago
    639
  • Datsun 240Z Restoration - The Bodywork Odyssey (Part 2) 1 year ago
    Datsun 240Z Restoration - The Bodywork Odyssey (Part 2)
    Опубликовано: 1 year ago
    6440925
  • Mercedes S-Class W116 Production line 70s Inside Sindelfingen factory: Retro Assembly line (Germany) 1 month ago
    Mercedes S-Class W116 Production line 70s Inside Sindelfingen factory: Retro Assembly line (Germany)
    Опубликовано: 1 month ago
    1904709
  • ENGINE BALANCE: Inline 6 vs. V6 vs. VR6 vs. Flat / Boxer 6 4 years ago
    ENGINE BALANCE: Inline 6 vs. V6 vs. VR6 vs. Flat / Boxer 6
    Опубликовано: 4 years ago
    1390144
  • La VERA storia della Lancia Trevi Bimotore by Pianta 2 years ago
    La VERA storia della Lancia Trevi Bimotore by Pianta
    Опубликовано: 2 years ago
    79178
  • Удар Искандером у Шостки💥 Верхнекаменское Пало⚔️ У Харькова Вновь Жарко🔥 Военные Сводки 21.05.2025 📅 7 hours ago
    Удар Искандером у Шостки💥 Верхнекаменское Пало⚔️ У Харькова Вновь Жарко🔥 Военные Сводки 21.05.2025 📅
    Опубликовано: 7 hours ago
    318820
  • Gear Types, Design Basics, Applications and More - Basics of Gears 2 years ago
    Gear Types, Design Basics, Applications and More - Basics of Gears
    Опубликовано: 2 years ago
    1120093
  • 1500 км в Москву на Москвиче простоявшем 15 лет в гараже. 10 days ago
    1500 км в Москву на Москвиче простоявшем 15 лет в гараже.
    Опубликовано: 10 days ago
    613874
  • Зачем нужна была передача «Поле чудес» 3 months ago
    Зачем нужна была передача «Поле чудес»
    Опубликовано: 3 months ago
    361447
  • Giancarlo Baghetti prova per voi la Lancia Trevi Volumex \ 1982 \ ita 4 years ago
    Giancarlo Baghetti prova per voi la Lancia Trevi Volumex \ 1982 \ ita
    Опубликовано: 4 years ago
    119476

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS