У нас вы можете посмотреть бесплатно Voxel Sculpting in 3DCoat – Refining Your Photogrammetry Scan или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of Project Fanal, I take the cleaned photogrammetry mesh and begin refining it using 3DCoat’s voxel sculpting tools. I show how I rebuild lost shapes, improve the silhouette, smooth messy scan data, and use voxel tools like Wet Clay, Voxel Fill, Base Clay and CutOff to form a clean, artistic base mesh. This sculpt is then prepared for export into Houdini, where I’ll procedurally add branches in the next part of the series. In this video: • Voxel sculpting workflow in 3DCoat • Clay tools and form refinement • Cleaning scan artifacts • Preparing the mesh for Houdini Check out my Free Stuff on FAB: https://www.fab.com/listings/654fa6ff... Watch the Playlist here: • Starting a big Unreal Engine project (Proj... Previous Episode: • How to Clean Up RealityScan Meshes in 3DCoat Next Episode: Creating branches in Houdini #3DCoat #VoxelSculpting #Photogrammetry #Houdini #UnrealEngine #3DScanning #EnvironmentArt #ProjectFanal