• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Back to Flying | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency скачать в хорошем качестве

Back to Flying | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Back to Flying  | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Back to Flying | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Back to Flying | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Back to Flying | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Back to Flying | 8 PRO Steps to Pilot Proficiency

You've been away from flying for a while, and now it's time to get back in the cockpit. What do you do? Join me, Chris Palmer, a CFI in Alaska, as I take you through a flight with 8 steps to get you back to flying, and back to pilot proficiency. More Info Below. Don't forget to like, SUBSCRIBE and turn on notifications. Here are the steps (clickable): 1 | Do a Quality Preflight 0:57 2 | Stick & Rudder --- 11:06 3 | Eyes Out for Traffic --- 15:23 4 | Steep Turns & "Pressure" --- 18:00 5 | Slow Flight & "No Hands" --- 21:22 6 | Approach/Landing (Power OFF) Stall --- 25:50 7 | Takeoff/Departure (Power ON) Stall --- 27:40 8 | Landings - Normal-Spot-Power Off 180º -- 31:40 Do a Quality Preflight It's all too common for a pilot to forget to check the airplane, or get rusty with the entire preflight procedure. I would say it's probably less common for them to forget, but very common to fumble through it. Be thorough during this process of checking the aircraft -- it may have been sitting a while, and who knows what could have happened. Plus, you need to have as much confidence as you can if the flying ability for the machine. Stick & Rudder You've heard the term before, but it's so central to how to fly an airplane. Really, it's at the core and foundation of everything we do while flying. Throughout the entire video I talk about what we're doing with the rudder, pressure on the yoke, how to trim off that pressure, what's moving here, and how to move there. If you can can visualize and work through in your head how to efficiently fly the plane through the air, you'll be a great pilot. Eyes Out for Traffic Everyone else is going to be excited to get back to flying, just like you. That's why you really need to be on the lookout for other aircraft and be extra careful with collision avoidance. Just recently there was a 172 that BARELY missed another aircraft. Like, scary, scary close. The sooner you see, the sooner you can avoid hitting another airplane. Do your clearing turns and continue to keep your eyes outside. Steep Turns & "Pressure" Pilots really shouldn't be 'under pressure'. But hey, sometimes we are. When it comes to controlling the airplane and doing different maneuvers, pressure is something to pay a LOT of attention to. Work through the guidance outlined here, and keep in mind that the pressure you feel on the yoke, control wheel or stick is typically unhealthy, and should be avoided, especially in the pattern. It's usually an indication you're doing something that could put you at risk of an accident or loss of control. Not always, but a lot of the time. Slow Flight & "No Hands" We continue the thought of getting rid of pressure on the flight controls and do some slow flight with the airplane. We slow the airspeed way down, get near stall, and show that the airplane can be controlled with rudder only, if done correctly and methodically. This exercise can further the muscle memory in your feet. Approach/Landing (Power OFF) Stall While we're working with slow flight, it makes sense to start working on stalls. This is what could go wrong if you ignore everything I said about pressure, and get distracted, and get the airplane to a wing stall, or where you reach the critical angle of attack. This temporary loss of lift at a safe altitude is no big deal, but we'd never want to face that while close to the ground, because our ability to control the aircraft becomes more critical. It could even lead to a loss of control. So, we go through how to do a power off stall, how to recover, and what to look out for. Takeoff/Departure (Power ON) Stall Now we flip the script and work on a takeoff or departure stall. Because we want to be climbing out on departure, we're going to have as much power as possible to do so, which means this stall will act much different. Namely, when we get close to that stalls state, our angle of attack will seem much higher, because we'll need to get into an aggressive climb. But more importantly, we have the power of the engine and resultant left turning tendencies with the propellor trying to pull us left. If we don't plan for that, and keep the aircraft coordinated, it could lead to a spin. So, while there's more that can go wrong here, it's still something that's plenty safe at altitude. Landings -- Normal-Spot-Power Off 180º Now for everyone's favorite part, the landings. We'll go through an increased progression of skill, starting with a simple normal landing, then to a spot landing, and finishing with a power-off 180 which simulates an engine out, and landing on a target. Throughout these landings you'll be able to build up your skill to each new level, challenge yourself, and eventually be able to land very precisely. All of the skills that had been worked on up until this point are critical to the safe operation in the pattern, and I'll correlate where I can. You can find more training content at http://www.angleofattack.com #flying #aviation #pilot

Comments
  • Beachhoppin' Bushwheel Birthday Bash | Alaska Flying 5 лет назад
    Beachhoppin' Bushwheel Birthday Bash | Alaska Flying
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Бланка Симпсон (бывшая домработница Мердо) FITSNews Полное интервью 3 дня назад
    Бланка Симпсон (бывшая домработница Мердо) FITSNews Полное интервью
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Эта ОДНА ВЕЩЬ исправит ваши приземления! 3 года назад
    Эта ОДНА ВЕЩЬ исправит ваши приземления!
    Опубликовано: 3 года назад
  • 8 Flying Drills to LIFT Your Skills [+] New Student Pilot Flight Training 5 лет назад
    8 Flying Drills to LIFT Your Skills [+] New Student Pilot Flight Training
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Как посадить самолет | РЕАЛЬНЫЙ полет с инструктором по пилотированию и курсантом-пилотом 4 года назад
    Как посадить самолет | РЕАЛЬНЫЙ полет с инструктором по пилотированию и курсантом-пилотом
    Опубликовано: 4 года назад
  • НЕ спускайтесь сюда! 8 месяцев назад
    НЕ спускайтесь сюда!
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Бумеранг вернулся быстро! Объясни нам, Путин, почему без света не Киев, а Подмосковье? 8 часов назад
    Бумеранг вернулся быстро! Объясни нам, Путин, почему без света не Киев, а Подмосковье?
    Опубликовано: 8 часов назад
  • MY FIRST FLIGHT IN A KINGAIR - Maneuvers | Emergency Procedures 1 год назад
    MY FIRST FLIGHT IN A KINGAIR - Maneuvers | Emergency Procedures
    Опубликовано: 1 год назад
  • Learn To Fly Airplane LSA Course
    Learn To Fly Airplane LSA Course
    Опубликовано:
  • Как «Смешная» Лента На Крыле От Одного Инженера Заставила Hurricane Уклоняться От Невидимых Пуль 4 дня назад
    Как «Смешная» Лента На Крыле От Одного Инженера Заставила Hurricane Уклоняться От Невидимых Пуль
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Полеты вертолётов по ППП из KSFO | Bell 429 Single Pilot 3 месяца назад
    Полеты вертолётов по ППП из KSFO | Bell 429 Single Pilot
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Боковые скольжения против скольжения вперед и упражнение на дрифт старой школы для освоения необх... 5 лет назад
    Боковые скольжения против скольжения вперед и упражнение на дрифт старой школы для освоения необх...
    Опубликовано: 5 лет назад
  • RAW [+] UNCUT 5 x Takeoffs & Landings with Flight Instructor 5 лет назад
    RAW [+] UNCUT 5 x Takeoffs & Landings with Flight Instructor
    Опубликовано: 5 лет назад
  • СЕКРЕТ приземления, о котором ваш инструктор вам не расскажет [Как приземлиться] 4 года назад
    СЕКРЕТ приземления, о котором ваш инструктор вам не расскажет [Как приземлиться]
    Опубликовано: 4 года назад
  • Нормальная посадка 9 лет назад
    Нормальная посадка
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Traffic Pattern Drills & Practice | REAL Student Pilot Lesson w/ CFI 5 лет назад
    Traffic Pattern Drills & Practice | REAL Student Pilot Lesson w/ CFI
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Посмотрите, как на самом деле выглядит запуск авианосца с катапульты 2 года назад
    Посмотрите, как на самом деле выглядит запуск авианосца с катапульты
    Опубликовано: 2 года назад
  • Летная подготовка Cessna 152 (запуск, взлет, посадка, схема движения) 6 лет назад
    Летная подготовка Cessna 152 (запуск, взлет, посадка, схема движения)
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Знайте, куда смотреть во время вспышки 8 лет назад
    Знайте, куда смотреть во время вспышки
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Flying the Cessna 172 | Real Lesson with CFI & Student Pilot 5 лет назад
    Flying the Cessna 172 | Real Lesson with CFI & Student Pilot
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5