• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339 скачать в хорошем качестве

Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339 2 недели назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Delivering Magic: How to Create Unforgettable Customer Experiences | RR339

Bring the magic of Disney to your small businesses by showing how exceptional customer service creates unforgettable loyalty. Join me as I chat with Vance Morris, a former Disney executive turned small business owner and customer experience expert. Vance shares how his time at Disney taught him the power of systems, emotional connections, and attention to detail. He explains how these lessons help him create “walk-on-burning-coals loyalty” for his customers. Whether it’s using direct mail, personal touches like handwritten notes, or even bringing flowers to fix a service mistake, Vance emphasizes that great customer service is about making people feel valued and remembered. With his signature humor and actionable advice, Vance shows how small businesses can stand out by focusing on the details that build trust and long-term relationships. His approach proves that delivering exceptional experiences isn’t just for Disney—it’s for any business that cares about its customers. Highlights: Learn how creating consistent systems can make every customer interaction smooth, memorable, and impactful. Discover why emotional connections, like personalized touches in service and marketing, lead to customer loyalty. Understand how creative strategies, like direct mail and thoughtful gestures, keep your business top of mind. Gain insights into turning service mistakes into opportunities to strengthen customer relationships. Explore practical ways to deliver standout customer experiences that build trust and long-term success. Connect with Vance: Website: https://deliverservicenow.com Get Vance’s book, Systematic Magic, for free now at https://book.deliverservicenow.com/fr... Check this out: In appreciation for being here, I have some gifts for you. A LinkedIn Checklist for setting up your fully optimized Profile: https://www.janiceporter.com/linkedin... An opportunity to test drive the Follow Up system I recommend by checking this presentation page - you won’t regret it. https://www.sendoutcards.com/u/janice... AND … Don’t forget to connect with me on LinkedIn and be eligible for my complimentary LinkedIn profile audit – I do one each month for a lucky listener!   / janiceporter   Connect with me: http://JanicePorter.com   / janiceporter     / janiceporter1     / socjanice   Thanks for listening! Thanks so much for listening to our podcast! If you enjoyed this episode and think that others could benefit from listening, please share it using the social media buttons on this page. Do you have some feedback or questions about this episode? Leave a note in the comment section below! #CustomerExperience #VanceMorris #DisneyLeadership #SmallBusinessGrowth #BusinessStrategy #BrandLoyalty #CustomerServiceTips #EntrepreneurMindset #ClientRetention #BusinessRelationships #ExceptionalService #MarketingStrategy #ServiceExcellence #BusinessPodcast #JanicePorter #CustomerJourney #PersonalTouchMarketing #SystemsThinking #BusinessDevelopment #CXStrategy #RelationshipsRule

Comments
  • Your Relationship with Money  Mindset Shifts for Financial Success | RR340 7 дней назад
    Your Relationship with Money Mindset Shifts for Financial Success | RR340
    Опубликовано: 7 дней назад
  • From Molecule to Market: A Commercial-Readiness Playbook for Biotechs with Carlos Carrillo, PhD, MSc 2 недели назад
    From Molecule to Market: A Commercial-Readiness Playbook for Biotechs with Carlos Carrillo, PhD, MSc
    Опубликовано: 2 недели назад
  • How to Use HubSpot CRM - Tutorial for Beginners 1 год назад
    How to Use HubSpot CRM - Tutorial for Beginners
    Опубликовано: 1 год назад
  • The Story That Can Sell Everything for You | Kris Jones on Storytelling That Converts 19 часов назад
    The Story That Can Sell Everything for You | Kris Jones on Storytelling That Converts
    Опубликовано: 19 часов назад
  • How Luxury Brands Create Unforgettable Customer Experiences | CXG CEO Christophe Cais 1 год назад
    How Luxury Brands Create Unforgettable Customer Experiences | CXG CEO Christophe Cais
    Опубликовано: 1 год назад
  • Будущее клиентского опыта: внедрение агентского ИИ 7 месяцев назад
    Будущее клиентского опыта: внедрение агентского ИИ
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Employee retention, engagement, and leadership team career planning: Part 1 12 дней назад
    Employee retention, engagement, and leadership team career planning: Part 1
    Опубликовано: 12 дней назад
  • I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU 7 лет назад
    I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Customer Journey Mapping Tutorial 7 месяцев назад
    Customer Journey Mapping Tutorial
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Why Empathy Is Your Most Powerful Sales Strategy w/ Art Fromm (E44) 7 дней назад
    Why Empathy Is Your Most Powerful Sales Strategy w/ Art Fromm (E44)
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Что такое обслуживание клиентов? 7 основных принципов превосходного обслуживания клиентов 12 лет назад
    Что такое обслуживание клиентов? 7 основных принципов превосходного обслуживания клиентов
    Опубликовано: 12 лет назад
  • The SERVICE in Customer Service | Simon Sinek 3 года назад
    The SERVICE in Customer Service | Simon Sinek
    Опубликовано: 3 года назад
  • Said Differently E8: Earned Media's Outsized Role in the AEO/GEO/SEO Era 2 недели назад
    Said Differently E8: Earned Media's Outsized Role in the AEO/GEO/SEO Era
    Опубликовано: 2 недели назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 3 недели назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Mastering Interventional Glaucoma: Workflow, Reimbursement & Implementation 12 дней назад
    Mastering Interventional Glaucoma: Workflow, Reimbursement & Implementation
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Акунин ошарашил прогнозом! Финал войны уже решён — Кремль скрывает правду 13 дней назад
    Акунин ошарашил прогнозом! Финал войны уже решён — Кремль скрывает правду
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Film Florida Podcast- Kevin Chinoy & Francesca Silvestri 2 недели назад
    Film Florida Podcast- Kevin Chinoy & Francesca Silvestri
    Опубликовано: 2 недели назад
  • From Words to Revenue: Using Brand Voice to Attract Aligned Clients | RR335 1 месяц назад
    From Words to Revenue: Using Brand Voice to Attract Aligned Clients | RR335
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Deep House Winter Mix 2026 ❄️ Chill & Mix - Best Of Chill Out Sessions by Deep Paradise 12 дней назад
    Deep House Winter Mix 2026 ❄️ Chill & Mix - Best Of Chill Out Sessions by Deep Paradise
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Mastering Customer Retention: Call Center Success Stories! 2 года назад
    Mastering Customer Retention: Call Center Success Stories!
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5