У нас вы можете посмотреть бесплатно The Art Direction vs Graphics Fallacy: The Truth Behind “Good Graphics” или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Art direction vs graphics, is it a fair comparison or have we been blaming visual fidelity for problems rooted elsewhere? In this video, I dismantle the “Art Direction vs Graphics” debate — the belief that stylised visuals automatically trump realism—and trace the real culprit back to design priorities, budget bloat and marketing hype. We climb a brand-new “Maslow-style” hierarchy of game design needs—from bare-bones functionality through core gameplay loops, progression systems, expressive art direction and finally polish-level graphical fidelity. By the end you’ll see why realism can be an art style, why stylised games age gracefully, and how both camps need each other to push the medium forward. Chapters 00:00 - Intro 00:53 - iFrames Hierarchy of needs 03:27 - Art direction VS graphics? 05:12 - Graphics doesn't equal realism 06:27 - In defense of realism 09:21 - Why the distinction matters 12:16 - Where the hate comes from 14:10 - The real problem 17:42 - Conclusion #ArtDirection #Graphics #VideoGames