• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union скачать в хорошем качестве

New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



New HO German VT 95 Railbus From Modellbahn Union

Welcome to another exciting episode of "On Track With Rey," brought to you by REYNAULDS.COM! In this bi-monthly product review series, Rey selects and thoroughly examines his favorite new model releases from the store. For this episode, Rey has chosen the exquisite new VT 95 Railbus from Modellebahn Union. The new VT 95 from Modellebahn Union is very unique and has not been made before. It boasts two doors and bears the number 724 001-3, modeled after the test van for Indusi route devices. Engineered with a motor, balance mass, 18-pin digital interface, LED lamps, light change, driver's cab lighting, and interior lighting featuring a buffer capacitor and intricate decor. An array of lighting functions can be activated either analogically through a dip switch or digitally. Model is also equipped with a Zimo sound decoder. The sound files were developed exclusively by Modellebahn Union. The recommended minimum radius is 360mm. Please note that sidecars for the railbus, as well as an AC three-wire version of this model, are scheduled for publication at a later date. The release date for these additions has not yet been determined. Prototype: The concept of utilizing light road buses on rails for cost-effective operations on branch lines captivated and convinced from the outset. Although initial attempts date back to the Länderbahn and DRG period, it wasn't until 1949 that lightweight construction gained consistent attention. The Uerdingen wagon factory, renowned for its lightweight structures, collaborated with Büsing, a specialist in underfloor motors, to develop an innovative concept for the young Deutsche Bahn (DB) - the railbus in Eile. The objective was to operate secondary lines with affordable vehicles, thus reducing operating costs compared to regular buses. In August 1949, DB ordered ten railcars (VT) and five compatible sidecars (VB). These railbuses had a short wheelbase of 4.5 m to avoid complex chassis constructions. Propelled by a U9 lower base engine with a continuous output of 110 hp, the 6-cylinder pre-chamber diesel mirrored the one used in the 5000 T bus type, making railcars and buses comparable in size and weight. At 3 meters, the railbuses were also half a meter wider than conventional buses, reaching a total mass of around 29 tonnes with trailers. The first vehicles of the new VT 95 series were unveiled on October 22, 1950, and handed over to DB for testing in March 1950. Official commissioning took place in May 1950. The production comprised ten identical motor cars VT 95 901 to 910 and six sidecars VB 140 701 to 706. Two motor vehicles deviated from the standard design - VT 95 911 had four doors like all sidecars, while VT 95 912 had a longer wheelbase of 6.0 m, later used in the series version VT 95.9. Initially equipped with a simple truck coupling, the VT 95 railbuses were later converted to Scharfenberg couplings for compatibility with the vehicles of the main series. In the early years, the new railcars primarily operated in southern Bavaria (Kempten, Nördlingen, Schongau) and in the far north (Husum, Neumünster, Lübeck). As production vehicles became more available, all pre-series vehicles were contracted in the north in 1956. However, the VT 95 series had a comparatively short lifespan. VT 95 901 and 902 were decommissioned as early as 1962, followed by the other vehicles in 1964/65. An exception was VT 95 906, converted into an Indusi test car in 1964, currently the only survivor of the pre-series vehicles, awaiting possible refurbishment in Gerolstein. The success story of the light railbuses extended beyond Deutsche Bahn. The CFL in Luxembourg and German private railways also recognized the advantages of these innovative vehicles, deploying additional railcars and sidecars. The VT 95 railbuses left an enduring mark in the history of rail transport, considered a pioneering example of economical operation on branch lines. Their blend of lightweight construction, efficiency, and flexibility set new standards and exerted a lasting influence on the development of rail transport.

Comments
  • LIVE Modellbahn Union - Neue Versionen vom Begleitwagen Pwghs 54 Spur H0 - Neuheit 2023 Трансляция закончилась 2 года назад
    LIVE Modellbahn Union - Neue Versionen vom Begleitwagen Pwghs 54 Spur H0 - Neuheit 2023
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • Marklin, Trix & LGB 2025 Summer New Items Announced 6 месяцев назад
    Marklin, Trix & LGB 2025 Summer New Items Announced
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Bo'ness railway Santa Trains 40 минут назад
    Bo'ness railway Santa Trains
    Опубликовано: 40 минут назад
  • Märklin 3423 LSE T 141, der Wismarer Schienenbus, mit ESU V5, PowerPack, LED 3 года назад
    Märklin 3423 LSE T 141, der Wismarer Schienenbus, mit ESU V5, PowerPack, LED
    Опубликовано: 3 года назад
  • 1960 Fan Heater Restoration - Complete Process 1 день назад
    1960 Fan Heater Restoration - Complete Process
    Опубликовано: 1 день назад
  • Modellbahn H0 BR 210 von Roco mit ESU Loksound 5 neues Soundprojekt 9 дней назад
    Modellbahn H0 BR 210 von Roco mit ESU Loksound 5 neues Soundprojekt
    Опубликовано: 9 дней назад
  • 1 день назад
    "Командир, может уйдём?!" Ужас Рейса Air India 1344, 7 августа 2020 год
    Опубликовано: 1 день назад
  • 🔎 Неопубликованные Снимки, Которые Изменят Ваше Мнение Об Истории I Тайны Объектива 2 дня назад
    🔎 Неопубликованные Снимки, Которые Изменят Ваше Мнение Об Истории I Тайны Объектива
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Почему железным дорогам не нужны деформационные швы 2 года назад
    Почему железным дорогам не нужны деформационные швы
    Опубликовано: 2 года назад
  • Страшные находки со дна реки, раскопки на Железной реке, Юрий Гагарин 1 день назад
    Страшные находки со дна реки, раскопки на Железной реке, Юрий Гагарин
    Опубликовано: 1 день назад
  • Запустим шаговый искатель? 1 день назад
    Запустим шаговый искатель?
    Опубликовано: 1 день назад
  • Котлубань - Волгоград (Прив. ж.д., РЖД) 1 день назад
    Котлубань - Волгоград (Прив. ж.д., РЖД)
    Опубликовано: 1 день назад
  • VT95 Vorserie von Modellbahn Union Auspacken Unpacking 1 год назад
    VT95 Vorserie von Modellbahn Union Auspacken Unpacking
    Опубликовано: 1 год назад
  • Mit der Draisine über die Nordbahntrasse in Wuppertal 7 лет назад
    Mit der Draisine über die Nordbahntrasse in Wuppertal
    Опубликовано: 7 лет назад
  • ОШИБКА В РАСЧЕТАХ. Происшествие с A340 в Мельбурне. Рейс Emirates 407 20 часов назад
    ОШИБКА В РАСЧЕТАХ. Происшествие с A340 в Мельбурне. Рейс Emirates 407
    Опубликовано: 20 часов назад
  • Почему рельсы имеют такую ​​форму? 2 года назад
    Почему рельсы имеют такую ​​форму?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Эволюция Афтермаркета | Клей-шоу 1 день назад
    Эволюция Афтермаркета | Клей-шоу "Литниковый Период" (Выпуск #239)
    Опубликовано: 1 день назад
  • 4 дня на самом красивом в мире снежном поезде! | 🇮🇹Италия-🇨🇭Швейцария | Bernina & Glacier Express 15 часов назад
    4 дня на самом красивом в мире снежном поезде! | 🇮🇹Италия-🇨🇭Швейцария | Bernina & Glacier Express
    Опубликовано: 15 часов назад
  • ИСТЕРИКА ВОЕНКОРОВ. Z-ники в ярости из-за приезда Зеленского в Купянск. Требуют отставки Герасимова 1 день назад
    ИСТЕРИКА ВОЕНКОРОВ. Z-ники в ярости из-за приезда Зеленского в Купянск. Требуют отставки Герасимова
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как советские радиолюбители строили тестеры из подручных материалов 1 день назад
    Как советские радиолюбители строили тестеры из подручных материалов
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5