У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Make PS1 Graphics или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This video is a review of how PlayStation graphics work and why the artefacts of the PS1 make games look so unique. We explain the hardware and software limitations of the PlayStation, going over the reason why PS1 graphics artefacts happens. The main topics covered by our review are: Wobbly textures Polygon jitter Lack of FPU Fixed point representation Lack of depth buffer Lack of mipmapping PlayStation dithering T-junction gaps Links: PlayStation Programming course: https://pikuma.com/courses/ps1-progra... Parking Garage Rally Circuit: https://store.steampowered.com/app/27... Chapters: 00:00:00 Intro 00:02:38 Visual artefacts 00:05:36 Hardware specs 00:10:13 Drawing primitives 00:12:07 Drawing on VRAM 00:18:13 Wobbly textures 00:27:46 GTE RTPT 00:31:41 OT & Lack of depth buffer 00:38:14 Polygon jittering 00:42:21 Fixed-point representation 00:50:33 Lack of subpixel rasterization 00:56:07 T-junction gaps 01:01:53 Lack of mipmapping 01:04:49 Conclusion For comprehensive courses on computer science, programming, and mathematics, visit: https://www.pikuma.com Don't forget to subscribe to receive updates and news about new courses and tutorials: / @pikuma Enjoy!