• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Triangle Rasterization скачать в хорошем качестве

Triangle Rasterization 2 years ago

triangle rasterization

how does rasterization work

triangle rasterisation

computer graphics

software renderer

gpu rasterization

parallel rasterization

gustavo pezzi

rasterization rules

subpixel

barycentric coordinates

rasterisation

rasterizer

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Triangle Rasterization
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Triangle Rasterization в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Triangle Rasterization или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Triangle Rasterization в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Triangle Rasterization

This video is an introduction to how triangle rasterization works. We'll start by discussing a parallel algorithm for polygon rasterization based on an article written by Juan Pineda in 1988. We'll review the basic algorithm and implement a simple version using C & SDL. But more than just a simple rasterizer, we'll cover some other important ideas in this video: Rasterization rules (top-left fill convention) Subpixel precision Interpolation using barycentric coordinates Some simple rasterizer optimizations Chapters: 00:00:00 Introduction 00:05:48 Scanline rasterizer 00:11:07 Pineda's rasterization algorithm 00:11:24 Sources & inspiration 00:13:34 High-level overview of our rasterization algorithm 00:18:30 Initial code overview 00:31:44 Compiling our code 00:34:12 Defining if a point is inside a triangle 00:57:34 Fill convention (top-left rasterization rule) 01:11:56 Barycentric coordinates 01:31:23 Avoiding computing the edge function per-pixel 01:50:32 Rotating our triangles 01:56:58 Subpixel precision 02:11:37 Conclusion & next steps Download the initial boilerplate code: https://github.com/gustavopezzi/sdl-r... Triangle rasterizer code (integer): https://github.com/gustavopezzi/trian... Triangle rasterizer code (float): https://github.com/gustavopezzi/trian... Triangle rasterizer code (16.16 fixed-point): https://github.com/gustavopezzi/trian... Juan Pineda's parallel rasterization article: https://www.cs.drexel.edu/~david/Clas... Fabian Giesen's article on triangle rasterization: https://fgiesen.wordpress.com/2013/02... Kristoffer Dyrkorn's article on triangle rasterization: https://kristoffer-dyrkorn.github.io/... Bastian Molkenthin's article on triangle rasterization: http://www.sunshine2k.de/coding/java/... Gabriel Gambetta's article on triangle rasterization: https://gabrielgambetta.com/computer-... For comprehensive courses on computer science, retro programming, and mathematics, visit: http://www.pikuma.com. Also, don't forget to subscribe to receive updates and news about new lectures and tutorials:    / @pikuma   Enjoy!

Comments
  • How to Make PS1 Graphics 9 months ago
    How to Make PS1 Graphics
    Опубликовано: 9 months ago
    13127
  • 3D Software Rendering Graphics Pipeline 3 years ago
    3D Software Rendering Graphics Pipeline
    Опубликовано: 3 years ago
    25155
  • Perspective Projection Matrix (Math for Game Developers) 3 years ago
    Perspective Projection Matrix (Math for Game Developers)
    Опубликовано: 3 years ago
    66517
  • Открытая математическая проблема. Хроматические числа 3 months ago
    Открытая математическая проблема. Хроматические числа
    Опубликовано: 3 months ago
    69198
  • Compiling C to printable x86, to make an executable research paper 8 years ago
    Compiling C to printable x86, to make an executable research paper
    Опубликовано: 8 years ago
    450600
  • Rendering 2D objects - Software from scratch 5 months ago
    Rendering 2D objects - Software from scratch
    Опубликовано: 5 months ago
    63005
  • The Math behind (most) 3D games - Perspective Projection 3 years ago
    The Math behind (most) 3D games - Perspective Projection
    Опубликовано: 3 years ago
    474601
  • The Chaotic State of GPU Programming 2 months ago
    The Chaotic State of GPU Programming
    Опубликовано: 2 months ago
    220053
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 3 years ago
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 3 years ago
    18757920
  • Did someone send me MALWARE to Code Review?? 1 month ago
    Did someone send me MALWARE to Code Review??
    Опубликовано: 1 month ago
    352221

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS