У нас вы можете посмотреть бесплатно Dealing with Difficult Customers: Recognising Customer Disappointment или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Knowing how to recognise a disappointed customer is half the battle! Learn how to recognise when a customer is disappointed and recognise customer needs. This video is part of the Dealing with Customers training series from Canity. 00:00 – Intro 00:14 – Don’t ignore the problem. 00:26 – Don’t dismiss their “but”! 01:47 – Acknowledge the problem and find a solution. 02:40 – Outro Canity is an online customer service training platform with 400+ training videos, downloadable ebooks and interactive online quizzes, Canity is training your team will love. Because great customer service starts with great training. Learn more with https://www.canity.com