У нас вы можете посмотреть бесплатно JEBaker1121's INFINITI FX50 UpRev Osiris Dyno Tune @ Vinny Ten Racing или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
JEBaker1121's Infiniti FX50 UpRev Osiris Dyno Tune @ Vinny Ten Racing DYNOJET dyno --- 2009 FX50 Modifications: Custom Exhaust: HKS Hi-power replica resonated mufflers GTM Resonated Test Pipes. (Both custom fit from G/Z) (Stock Y-pipe, midpipe) K&N Drop-in Filters UpRev Osiris Tune ---- Maximum power pull: 367 AWHP / 358 ft/lb TQ After smoothing and adjusting curve: 361 AWHP / 352 ft/lb TQ UpRev Osiris tune on a DYNOJET Dyno done at Vinny Ten Racing in Amityville, NY Vinnytenracing.com -- FYI This car runs a 13.6 sec @ 102.2 MPH 1/4 mile @ 525ft elevation -- Now I am unsure of how exactly to calculate crank HP and what not, but I used some online calculators and it seems that the numbers are follows: Original Mustang Dyno run at 329 HP / 338 TQ = 404 crank hp (+14 HP / 18.5% drivetrain loss) ~5 for Test pipes = 410 crank hp (+ 20 HP / 18.5 % drivetrain loss) VTR Dynojet Dyno run max: 367 HP / 358 TQ = 450 crank hp (+ 60 HP / 18.4% drivetrain loss) VTR Dynojet Dyno run avg: 360 HP / 352 TQ = 440 crank hp (+ 50 HP / 18% drivetrain loss) I think that the MUSTANG Dyno numbers are a bit more realistic, so I think it is safe to say that I added around 20 horsepower after mufflers, test pipes, intake filters, and a tune, which I expected and am happy with. -- Visit INFINITISCENE.com for all things FX, and to follow my build on there (username JBaker1121)