У нас вы можете посмотреть бесплатно Tail Lights, Water, Blood... Understanding Absorption | Vray Fog или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this tutorial you will learn what is refraction absorption and how to create complex color gradients that depend on density in refractive materials, and how to go beyond Diffuse + Refract by using Vray Fog. This tutorial is presented on 3ds-max and Vray, but can be applied to any software / renderer. Let me know if you have any thoughts or question in the comments! 🚩 Chapters : 00:00 - Introduction 00:23 - Color by density references 00:45 - Why do these gradients happen? 01:19 - How to remake them? 04:12 - Alternatives Comparison 06:13 - Tail Lights 08:09 - Water 10:50 - Blood 14:17 - Technical Comparison 16:08 - Outro 🎵 This episode's music is Voices by 20Syl!