• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning скачать в хорошем качестве

SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



SEAT: How to optimize the design of a car-body-structure by using Machine Learning

As presented by Fabiola Cavaliere from SEAT S.A. at the 9th BEFORE REALITY Conference. Abstract: The future of the automotive industry is electric. Guaranteeing the perfect match between sustainability and performance is our challenge. A feature which plays a crucial role in this challenge is the weight of the car. Lighter structures mean higher battery autonomy, as well as lower production costs for the company. At the same time, weight reduction can lead to the deterioration of the car functional properties. Standard vehicle development projects are still driven by trial-and-error methods. Based on experience, car body designers propose tentative configurations of the structure, which are then tested by the simulation team. Inevitably, multiple configurations need to be tested before a satisfactory design is reached. Moreover, due to time constraints, only few configurations can be analyzed, which limits our understanding of the problem and ignores potentially better solutions. Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) techniques offer new ways to push our boundaries. They are based on the idea that we do not need complex and time-consuming models to identify patterns in the behavior of a structure. The method developed in the context of this work uses this principle to maximize the stiffness and comfort behavior of a car while minimizing its weight. Based on a machine learning approach known as Proper Generalized Decomposition method (PGD), the tool self-learns how to approximate the solution of a complex problem depending on a set of design parameters (material/geometry properties of car components). It consists of three main phases. First, it parametrizes the model. Next, with only one computation, it automatically computes a parametric solution which contains the results for every possible combination of predefined design variables. This parametric solution is then used to perform fast optimization analysis. All results are uploaded to an interactive app, where users, both technical and non-technical, can explore in real-time how changes in the design variables affect the car performance and make decision accordingly, thus drastically reducing the repetitive iterations in the development process and improving the quality of the final solution. #9thBEFOREREALITY ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• ▷ Our software products: https://www.beta-cae.com/products.htm ▷ Get in touch with us: https://www.beta-cae.com/contacts.htm ▷ Follow us: FACEBOOK ►   / betacae   LINKEDIN ►   / beta-cae-systems   TWITTER ►   / betacae   INSTAGRAM ►   / beta_cae_systems  

Comments
  • The evolution of BETA CAE Systems portfolio in a nutshell 2 года назад
    The evolution of BETA CAE Systems portfolio in a nutshell
    Опубликовано: 2 года назад
  • Next-Gen User Experience: A Paradigm Shift 3 месяца назад
    Next-Gen User Experience: A Paradigm Shift
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Adaptive Restraint Insights: Influence of Seat Belt Positioning on Upper Body Kinematics 3 месяца назад
    Adaptive Restraint Insights: Influence of Seat Belt Positioning on Upper Body Kinematics
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Frédéric Sicot Mouret & Nataliia Kees – InnerSourcing GenAI at Airbus #InnerSourceSummit2025 7 дней назад
    Frédéric Sicot Mouret & Nataliia Kees – InnerSourcing GenAI at Airbus #InnerSourceSummit2025
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Освещение в Unreal Engine 5 для начинающих 3 года назад
    Освещение в Unreal Engine 5 для начинающих
    Опубликовано: 3 года назад
  • Как производятся микрочипы? 🖥️🛠️ Этапы производства процессоров 1 год назад
    Как производятся микрочипы? 🖥️🛠️ Этапы производства процессоров
    Опубликовано: 1 год назад
  • LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры 1 год назад
    LLM и GPT - как работают большие языковые модели? Визуальное введение в трансформеры
    Опубликовано: 1 год назад
  • Основы ПЛК: релейная логика Трансляция закончилась 5 лет назад
    Основы ПЛК: релейная логика
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • Streamlining Simulation Processes: From Mesh to Results in no time 2 месяца назад
    Streamlining Simulation Processes: From Mesh to Results in no time
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Визуализация внимания, сердце трансформера | Глава 6, Глубокое обучение 1 год назад
    Визуализация внимания, сердце трансформера | Глава 6, Глубокое обучение
    Опубликовано: 1 год назад
  • Понимание вибрации и резонанса 4 года назад
    Понимание вибрации и резонанса
    Опубликовано: 4 года назад
  • Как работает трассировка лучей в видеоиграх и фильмах? 1 год назад
    Как работает трассировка лучей в видеоиграх и фильмах?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Учебник по Excel за 15 минут 2 года назад
    Учебник по Excel за 15 минут
    Опубликовано: 2 года назад
  • Понимание GD&T 2 года назад
    Понимание GD&T
    Опубликовано: 2 года назад
  • Что такое генеративный ИИ и как он работает? – Лекции Тьюринга с Миреллой Лапатой 2 года назад
    Что такое генеративный ИИ и как он работает? – Лекции Тьюринга с Миреллой Лапатой
    Опубликовано: 2 года назад
  • Что нового в SOLIDWORKS 2026 | Многоканальный выпуск | Эпизод 3 12 дней назад
    Что нового в SOLIDWORKS 2026 | Многоканальный выпуск | Эпизод 3
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение 8 лет назад
    Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Понимание сталей и термообработки 2 месяца назад
    Понимание сталей и термообработки
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Почему ТАК сложно создать синий светодиод? (Veritasium) 1 год назад
    Почему ТАК сложно создать синий светодиод? (Veritasium)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Status of the Enterprise Augmented Reality (AR) Ecosystem and What Can We do to Improve it! 4 дня назад
    Status of the Enterprise Augmented Reality (AR) Ecosystem and What Can We do to Improve it!
    Опубликовано: 4 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5