• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo скачать в хорошем качестве

Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo 6 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo

Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis: Lessons from FORRT Flavio Azevedo (FORRT community) Abstract: Reproducibility and transparency are at the core of responsible research, yet many researchers struggle with implementing these principles in their teaching and practice. This talk will introduce the Framework for Open and Reproducible Research Training (FORRT), a global community dedicated to integrating open scholarship into higher education. I will highlight key strategies for fostering reproducibility in teaching, drawing from FORRT's extensive resources, such as lesson plans, collaborative initiatives, and its curated database of Open Science materials. Additionally, I will discuss practical challenges in promoting open and reproducible research in classrooms, including pedagogical barriers and institutional constraints. This session aims to equip educators with concrete approaches to making reproducibility a norm in data analysis training. Participants will also learn how they can engage with FORRT and contribute to shaping the future of open and transparent research education. This was recorded as part of the TALMO session on Teaching Open, Transparent, and Reproducible Data Analysis organised by Mark Andrews & Elinor Jones (RSS) Wednesday 12 March 2025 3-5pm (GMT). More details and slides can be found at http://talmo.uk/2025/dataanalysis.html

Comments
  • Tools and recommendations for reproducible teaching -- Mine Dogucu and Mine Çetinkaya-Rundel 6 месяцев назад
    Tools and recommendations for reproducible teaching -- Mine Dogucu and Mine Çetinkaya-Rundel
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Integrating version control into the statistics curriculum Craig Alexander (University of Glasgow) 6 месяцев назад
    Integrating version control into the statistics curriculum Craig Alexander (University of Glasgow)
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Eilidh Jack (Glasgow) — Exploring the impact of gamification on engagement in a statistics classroom 13 часов назад
    Eilidh Jack (Glasgow) — Exploring the impact of gamification on engagement in a statistics classroom
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Luis Sanchez Andalco -- Coding the Vibe with AI: An AI-Assisted Framework for Web-Based Stats Games 13 часов назад
    Luis Sanchez Andalco -- Coding the Vibe with AI: An AI-Assisted Framework for Web-Based Stats Games
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Методы развития памяти. Татьяна Черниговская 1 год назад
    Методы развития памяти. Татьяна Черниговская
    Опубликовано: 1 год назад
  • Afera z 13 часов назад
    Afera z "cichymi doradcami" w PZU. Tak się broni przyjaciółka Kaczyńskiego
    Опубликовано: 13 часов назад
  • CNA Practice Test Game Show: Safety & Resident Comfort | Preventing Injuries and Hazards 12.16.25 Трансляция закончилась 13 часов назад
    CNA Practice Test Game Show: Safety & Resident Comfort | Preventing Injuries and Hazards 12.16.25
    Опубликовано: Трансляция закончилась 13 часов назад
  • Reinforcement Learning Tutorial - RLVR with NVIDIA & Unsloth 1 день назад
    Reinforcement Learning Tutorial - RLVR with NVIDIA & Unsloth
    Опубликовано: 1 день назад
  • Afera z 12 часов назад
    Afera z "cichymi doradcami" w PZU. Tak się broni przyjaciółka Kaczyńskiego
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Reimagining Financial Services with AI: Agents, Copilot & the Future of Intelligent Operations 6 дней назад
    Reimagining Financial Services with AI: Agents, Copilot & the Future of Intelligent Operations
    Опубликовано: 6 дней назад
  • TReQ (Improving the transparency, reproducibility, and quality of your research): Pre-registration 4 года назад
    TReQ (Improving the transparency, reproducibility, and quality of your research): Pre-registration
    Опубликовано: 4 года назад
  • AI in Statistical Education: Opportunities and Challenges -- Jennifer Gaskell (Glasgow) 6 месяцев назад
    AI in Statistical Education: Opportunities and Challenges -- Jennifer Gaskell (Glasgow)
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Flipping a large undergraduate statistics module using an interactive digital textbook Alena Haddley 21 час назад
    Flipping a large undergraduate statistics module using an interactive digital textbook Alena Haddley
    Опубликовано: 21 час назад
  • Incorporating Technology into the Curriculum and Educating the Educators -- Drs Alexander and Davies 6 месяцев назад
    Incorporating Technology into the Curriculum and Educating the Educators -- Drs Alexander and Davies
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • The New California Pro Bono Reporting Requirement 8 дней назад
    The New California Pro Bono Reporting Requirement
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Leila Boyle and Stephanie Budgett (Auckland) — Interactive Oral Assessments 13 часов назад
    Leila Boyle and Stephanie Budgett (Auckland) — Interactive Oral Assessments
    Опубликовано: 13 часов назад
  • Transitions into Higher Education -- Chris Brignell and Katie Severn (Nottingham) 6 месяцев назад
    Transitions into Higher Education -- Chris Brignell and Katie Severn (Nottingham)
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Reproducible education: What teaching can learn from open science practices 7 лет назад
    Reproducible education: What teaching can learn from open science practices
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Solutions for Success: Navigating Free Speech & Social Media at Work 11 дней назад
    Solutions for Success: Navigating Free Speech & Social Media at Work
    Опубликовано: 11 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5