У нас вы можете посмотреть бесплатно Adding ray tracing (back) to my game engine [Voxel Devlog #17] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Online demo: https://github.com/DouglasDwyer/octo-... Additional voxel models: https://drive.google.com/drive/folder... It's time for another devlog, and the engine has undergone a ground-up rewrite! In this video, I showcase the new ray marched graphics. I discuss the drawbacks of rasterization and the importance of two attributes in voxel engines: per-voxel colors and per-voxel normals. Then, I explain the performance improvements in this iteration of the engine over my initial attempts two years ago. Music used in the video: Karl Casey @ White Bat Audio - The Saga Chris Doerksen - Chase Karl Casey @ White Bat Audio - End Credits